Bestill time

Undersøkelse (nye pasienter)
Pris: 690 kr

I dag 26. apr I morgen 27. apr Søn 28. apr Man 29. apr Tir 30. apr

Om

Arberesha er utdannet tannlege ved Universitetet i Oslo. Hun har god erfaring fra både privat og offentlig tannklinikk, og har blant annet jobbet på en offentlig tannklinikk i Hamar før hun begynte hos oss på Majorstua Tannlegene.

Arberesha har erfaring fra alle områdene innen tannlegeyrket. Hun interesserer seg stort for estetisk tannbehandling og har fordypet seg i dette. Arberesha er svært kvalitetsbevisst og skaper fort trygghet og tillit hos sine pasienter. Hun er sertifisert tilbyder av Inman Aligner, usynlig tannregulering!

Autorisasjon (2017)

Arberesha Veliqi er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Arberesha Veliqi

En utrolig tannlege!

Klinikk: Majorstua Tannlegene AS Skrevet

Arberesha er utrolig dyktig samtidig som hun er hyggelig og forklarer hva hun gjør underveis. For meg som har litt tannlegeskrekk har det vært veldig fint å komme til henne! Hun lar meg få pauser underveis og gir klare beskjeder om hvor lang tid ting vil ta og hvorden fremgangen er. Stort pluss at hun også til tider er tilgjengelig etter klokken 16!

Verdens beste tannlege

Klinikk: Majorstua Tannlegene AS Skrevet

Har ekstrem tannlegeskrekk som gjorde at jeg ikke hadde vært hos tannlege på flere år. Var så heldig å komme til fantastiske Arberesha Veliqi. Hun har virkelig erfaring når det kommer til tannlegeskrekk. Aldri møtt en så dyktig, rolig og hyggelig tannlege før. Jeg har borret, fjernet visdomstenner og fått regulering (Inman Aligner) hos henne. Hadde aldri trodd jeg skulle klare alt dette før jeg dro. For første gang ligger jeg med korsryggen i tannlegestolen!! Evig takknemlig for all hjelp jeg har fått. Anbefaler derfor på det varmeste å gå til henne! Kommer aldri til å bytte tannlege igjen :)