Bestill time
Logo for Majorstua Tannlegene AS

Majorstua Tannlegene AS

Logo for Majorstua Tannlegene AS

Om klinikken

Vi på Majorstua Tannlegene utfører både estetiske og avanserte tannbehandlinger. Vi setter deg som pasient i fokus og lytter til deg for å imøtekomme dine ønsker.

Vi er et team bestående av erfarne tannleger, spesialister, lege, oralkirurg, og psykolog. Vi har direkte oppgjør med Helfo og hjelper til med en eventuell refusjon. Vi har mange pasienter som har tannlegeskrekk og tilbyr derfor behandling hos psykolog og tannbehandling under narkose for de som trenger det.

Vår styrke ligger blant annet i vår tilgjengelighet og kvalitet ved våre behandlinger. Vi fokuserer på å gi god service. Vi sørger for at den behandlingen du får er absolutt nødvendig for deg og samtidig er smertefri. Vi følger så opp deg med årlige undersøkelser for å sikre god og varig resultat. Våre tannelger har mange års erfaring innen kosmetisk tannbehandling og skjønnhetsbehandlinger i ansiktet.

Har du tannverk, blitt utsatt for ulykke, tannlegeskrekk eller ikke vært hos tannlegen på lenge, kan du ta kontakt med oss for en gratis og helt uforpliktende konsultasjon. Du vil da få svar på alle dine spørsmål og vi finner et tidspunkt som passer din timeplan.

Majorstua Tannlegene AS holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Qais Yawary

Siste vurderinger av Majorstua Tannlegene AS

Flink!

Tannlege: Sazan Sidaly Skrevet

Jeg har brukt Sazan Sidaly som min tannlege i flere år og har alltid vært kjempefornøyd. Hos henne vet man at man får den aller beste utredning og behandling. Kan anbefales til alle som trenger en flink, empatisk og trygg tannlege i Oslo området!

En utrolig tannlege!

Tannlege: Arberesha Veliqi Skrevet

Arberesha er utrolig dyktig samtidig som hun er hyggelig og forklarer hva hun gjør underveis. For meg som har litt tannlegeskrekk har det vært veldig fint å komme til henne! Hun lar meg få pauser underveis og gir klare beskjeder om hvor lang tid ting vil ta og hvorden fremgangen er. Stort pluss at hun også til tider er tilgjengelig etter klokken 16!

Dyktig og hyggelig

Tannlege: Sazan Sidaly Skrevet

Tannlege Sazan er dyktig, effektiv og skånsom i sin behandling. Hun er hyggelig og kunnskapsrik. Kan trygt anbefales.

Veldig fornøyd

Tannlege: Rozlen Afsar Khan Skrevet

Jeg byttet til Rozlen for noen få år siden, og er gjennomfornøyd med tannbehandlingen jeg har fått etter det. Jeg har anbefalt henne til mine venner.

Trygg, lyttende og profesjonell

Tannlege: Sazan Sidaly Skrevet

Sazan Sidaly er veldig hyggelig og kunnskapsrik.
Etter å hatt problemer med en tann en god stund, fikk jeg akutt time hos henne og hun har hjulpet meg med å bli kvitt smertene i tannen på kort tid.