Brannstasjonen Legesenter

Arendalsveien 32 4878 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Brannstasjonen Legesenter

Robust men uerfaren

Lege: Oda Elisabeth Fossdal Skrevet

Jeg fikk Tildelt Oda som ny fastelege. Jeg opplever henne som interessert og imøtekommende, men hun har for lite kunnskap om Psykisk sykdom/mental helse. Jeg føler meg derforbikke trygg hos henne og velger å bytte fastlege.

Jeg opplever øvrig personel, spesielt på telefon som uempatiske og uerfarne i forhold til psykisk sykdom. Jeg har flere ganger blitt mottatt på telefon med en tone som ikke oppleves som verken vennlig eller løsningsorientert. En forventer å bli behandlet med respekt når en tar kontakt med et legekontor.

Jeg bytter nå både fastlege og legesenter etter flere ubehagelige telefon samtaler. En skal ikke føle seg verre psykisk etter å ha snakket med et legekontor.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Oda Elisabeth Fossdal Skrevet

Oda er en fantastisk lege! Kan anbefales på det sterkeste. Møtte meg med et åpent sinn og er en god lytter som sammen vil være med på å finne den beste løsning/behandling.

Trygg og faglig dyktig lege

Lege: Oda Elisabeth Fossdal Skrevet

Oda er den stødigste legen jeg har vært hos. Hun så meg i en vanskelig tid og brukte sin faglige dyktighet til å avdekke en sjelden diagnose! Kan anbefales på det varmeste!

Flink og seriøs!

Lege: Oda Elisabeth Fossdal Skrevet

Dette er den beste legen jeg var hatt. Jeg blir tatt på alvor, sett og hørt. Hun følger opp og behandler problemstillinger og symptomer. Følger også opp igangsatt behandling.
Føler meg trygg!

Behjelpelig, men ikke akkurat hyggelig og blid

Lege: Michael John Golding Skrevet

Faglig sett er Golding en bra lege og hjelper til når det har vært behov.
Men det ser ikke ut som han trives i jobben sin.
Kan oppleves som direkte sur og uinteressert.
Hadde jeg hatt stort behov for lege, hadde jeg byttet lege tidligere...