Brannstasjonen Legesenter

Arendalsveien 32 4878 Grimstad

Siste vurderinger av behandlere ved Brannstasjonen Legesenter

lyttende, effektiv og klar på sin egen kunnskap

Lege: Michael John Golding Skrevet

Kom som ny pasient. Han var lyttende, stilte spørsmål og var rask til å henvise videre, og jeg fikk rask tilbakemelding på prøver som ble tatt :)

Rett på sak og ærlig

Lege: Michael John Golding Skrevet

Jeg er fornøyd, han er en dyktig lege, og når livet er dritt så slipper du å forklare og kverulere. Vi skal ikke måtte holde et foredrag for å få noe hjelp. Går vi til legen så spør vi om hjelp på lovlig vis. Så da skal ikke fortid være annet enn fortid

Tsja

Lege: Ronny Skille Skrevet

Jeg fikk ikke følelsen av at dr.skille hadde så mye medfølelse,mange som går gjennom samlivsbrudd og at jeg ikke er den eneste i verden... men det vet jeg, men det spiller ingen rolle, for hva andre føler har ingenting å si for sorgen og følelsene jeg står oppi. Vi er alle forskjellige.
Følte også at jeg ble sett på som en dum blondine, da dr.skille forklarte meg at den nye kvinnelige legen som starter til høsten og ikke hadde noe med narkotika å gjøre selv om hun hadde etternavnet narkovitch..
Men møte nr 2 var bedre, selv om jeg gjerne ville si noe ting angående første møte. Vi kan alle si dumme ting og undervurder folk.. men i en sorg situasjon må vi aldri sammenlignes.

Trygg og pålitelig

Lege: Michael John Golding Skrevet

Bra konsultasjoner hvor han lytter til deg, men utfordrer deg samtidig til å ha en formening om tiltak/behandling.
Får alltid prøveresultater i posten med en liten kommentar.
Ringer deg gjerne personlig et par dager etter konsultasjonen for å høre hvordan det går.
Virker altså interessert i pasienten.

Utrolig bra første opplevelse

Lege: Ronny Skille Skrevet

Jeg har møtt Dr. Skille ved én anledning, men til tross for dette syntes jeg førsteintrykket var såpass bra at det fortjener en anmeldelse her.

Under legebesøket ringte han å snakket med en barnelege på et punkt han var usikker på. Dette var mens jeg hadde time. Under telefonsamtalen så gjentok han helt riktig hva jeg hadde fortalt han. At han ringte underveis i konsultasjonen gjør at jeg synes han jobber effektivt. Samt at jeg følte meg veldig hørt ved at han gjenga alt så korrekt videre.

I tillegg så må jeg legge ved at han ringte meg senere på dagen da jeg kom hjem, bare for å poengtere de viktige bivirkningene en spesiell medisin hadde. Han var usikker på om han hadde fått det tydelig nok frem i samtalen på legekontoret (noe jeg synes han hadde). Men uansett en veldig god service og ekstra gest å gjøre. Strakk seg langt og tok seg god tid.

Jeg tror jeg har gjort et bra valg ved å bytte til han til fastlege.