Brannstasjonen Legesenter

Arendalsveien 32 4878 Grimstad

Siste vurderinger av Brannstasjonen Legesenter

Trygg og pålitelig

Lege: Michael John Golding Skrevet

Bra konsultasjoner hvor han lytter til deg, men utfordrer deg samtidig til å ha en formening om tiltak/behandling.
Får alltid prøveresultater i posten med en liten kommentar.
Ringer deg gjerne personlig et par dager etter konsultasjonen for å høre hvordan det går.
Virker altså interessert i pasienten.

Flink og lyttende lege

Lege: Ragnhild Skaaren Skrevet

Hun tar seg alltid god tid og er flink til å lytte og analysere. Hun er den flinkeste legen jeg noen gang har vært hos

Utrolig bra første opplevelse

Lege: Ronny Skille Skrevet

Jeg har møtt Dr. Skille ved én anledning, men til tross for dette syntes jeg førsteintrykket var såpass bra at det fortjener en anmeldelse her.

Under legebesøket ringte han å snakket med en barnelege på et punkt han var usikker på. Dette var mens jeg hadde time. Under telefonsamtalen så gjentok han helt riktig hva jeg hadde fortalt han. At han ringte underveis i konsultasjonen gjør at jeg synes han jobber effektivt. Samt at jeg følte meg veldig hørt ved at han gjenga alt så korrekt videre.

I tillegg så må jeg legge ved at han ringte meg senere på dagen da jeg kom hjem, bare for å poengtere de viktige bivirkningene en spesiell medisin hadde. Han var usikker på om han hadde fått det tydelig nok frem i samtalen på legekontoret (noe jeg synes han hadde). Men uansett en veldig god service og ekstra gest å gjøre. Strakk seg langt og tok seg god tid.

Jeg tror jeg har gjort et bra valg ved å bytte til han til fastlege.

Rolig og trygg lege

Lege: Ragnhild Skaaren Skrevet

Jeg føler meg alltid godt ivaretatt og hørt på når jeg går til Ragnhild. Hun har en veldig god ro over seg, og jeg føler meg alltid hørt og i trygge hender.

Ser og hører deg.

Lege: Ronny Skille Skrevet

Han er det beste jeg har opplevd på 64 år. Han er kjapp til å hente ekspert hjelp om noe er uklart. Han sender deg videre når det er nødvendig. Han følger deg opp.