Oda Elisabeth Fossdal

Autorisasjon (2020)

Oda Elisabeth Fossdal er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Oda Elisabeth Fossdal

Veldig god!

Oda er en utrolig flink lege som tar deg på alvor og følger godt opp når det er behov. Opplever hun kunnskapsrik både når det gjelder psykisk og fysisk helse. Tar seg god tid og undersøker/sjekker heller en gang for mye.

Ikke interessert

Jeg føler meg som en plagsom pasient hos henne. Det er mye på gang, og føler at jeg blir tatt for å være en hypokonder, og sendt hjem med følelse av å ikke komme noen vei. På venteliste på ny lege nå.

Fantastic fastlege!

Oda Elisabeth is kind and knowledgeable. She listens carefully and takes the time to understand the problem and the patient’s concerns. She is confident and capable, but also willing to ask colleagues for a second opinion, if necessary. I feel fortunate to have Oda Elisabeth as my Fastlege.

Ærlig fastlege som bryr seg om pasientene sine

Oda Elisabeth er en fastlege som ikke er redd for å være ærlig når det er noe hun ikke kan, og som heller sjekker ting tre ganger for mye så hun er helt sikker, istedenfor å bare sjekke en gang. God på tverrfaglig samarbeid med kommune, og hun har gil og med god humor

Varm, kunnskapsrik og forståelsesfull

Har et utrolig godt førsteinntrykk av Oda. Bare hatt ho som lege i noen uker, men allerede nå merker jeg hvor forståelsesfull hun er for en tilstand som ikke alltid er en selvfølge for alle å takle på en god måte. Anbefaler hun som fastlege.