Tannlege Bjørsvik

Telefonnummer414 04 339414 04 3 ...
Husvikholmen 8 1443 Drøbak
Tannlege Bjørsvik holder til i Frogn

Siste vurderinger av Tannlege Bjørsvik

Min nye tannlege!

Tannlege: Edyta Joanna Bjørsvik Skrevet

Er i utgangspunktet ikke overbegeistret for tannlegebesøk. Men er kjempefornøyd! Har vært der noen ganger og har hatt mine desidert beste erfaringer og opplevelseer hva angår tannlegebesøk. Profesjonalitet, ro, godt humør og takhøyde for litt humor gjør at du føler deg avslappet og ivaretatt. Flotte lokaler er en bonus. Anbefales!

Beste tannlegen i Drøbak/Frogn!

Tannlege: Edyta Joanna Bjørsvik Skrevet

Edyta er en usedvanlig hensynsfull og teknisk flink tannlege. Hun informerer godt underveis i behandlingen og er ikke så "hard på hånden" som enkelte tannleger kan være. I tilegg har hun Norges fineste (og reneste?) tannlegekontor med nydelig utsikt over Oslofjorden. Anbefales på det sterkeste -også for pasienter med tannlegeskrekk!

Utrolig bra tannlege

Tannlege: Edyta Joanna Bjørsvik Skrevet

Empatisk, grundig og rett ut hyggelig tannlege! Beste tannlegen jeg noensinne har vært hos, både mtp på jobben som ble gjort og hvor hyggelig og imøtekommende hun var. Hun fikk meg til å slappe fullstendig av, og det skjer ikke ofte når jeg er hos tannlegen!

Flinkeste tannlegen jeg har hatt:)

Tannlege: Edyta Joanna Bjørsvik Skrevet

Flinkeste tannlegen jeg har hatt:). Utrolig flink og behagelig og hyggelig. I tillegg et fantastisk fint tannlegekontor!

Tannlege Edyta Bjørvik

Tannlege: Edyta Joanna Bjørsvik Skrevet

Fantastisk flink tannlege som jeg kan anbefale på det varmeste!! I splittet nye lokaler med topp utstyr og i tillegg var hun meget snill på pris, så det i seg selv er hyggelig!! Men det var så mye mer.. hun tok seg god tid, forklarer grundig (har tannlegeskrekk så det holder) Og behandlingen var smertefri og uten noen andre ubehageligheter! Og hun er tilgjengelig døgnet rundt, med et minimalt tillegg i prisen for kveld og helg! Jammen trenger vi ei som henne i Drøbak! Nøl ikke!! Gi henne en sjanse! 😊