Tannlege Bjørsvik

Telefonnummer414 04 339414 04 3 ...
Husvikholmen 8 1443 Drøbak
Tannlege Bjørsvik holder til i Frogn

Siste vurderinger av Tannlege Bjørsvik

Fantastisk

Tannlege: Edyta Joanna Bjørsvik Skrevet

En nøye og ekstremt dyktig tannlege! Jeg vil anbefale henne til alle jeg kjenner! Her er du i virkelig gode hender👌🏻

Dyktig, rask og hyggelig. Sosial og flink til å få meg til å slappe av.

Tannlege: Edyta Joanna Bjørsvik Skrevet

Fleksibel med tanke på å finne behandlingstidspunkter som passer. Trygg. Usikker på om jeg bør anbefale henne mer, siden jeg gjerne vil at hun skal fortsette med å ha tid til meg.

Utrolig flink tannlege!

Tannlege: Edyta Joanna Bjørsvik Skrevet

Edyta var empatisk, omsorgsfull og dyktig. Hun forklarte meg hva hun gjorde og hva hun så, og hun var svært nøye med arbeidet sitt. Til slutt gav hun meg gode tips til hvordan jeg kunne gjøre renholdet av tennene enda bedre på egen hånd. Mye god humor attpåtil som gjorde besøket desto hyggeligere!

Anbefales varmt!

Min nye tannlege!

Tannlege: Edyta Joanna Bjørsvik Skrevet

Er i utgangspunktet ikke overbegeistret for tannlegebesøk. Men er kjempefornøyd! Har vært der noen ganger og har hatt mine desidert beste erfaringer og opplevelseer hva angår tannlegebesøk. Profesjonalitet, ro, godt humør og takhøyde for litt humor gjør at du føler deg avslappet og ivaretatt. Flotte lokaler er en bonus. Anbefales!

Beste tannlegen i Drøbak/Frogn!

Tannlege: Edyta Joanna Bjørsvik Skrevet

Edyta er en usedvanlig hensynsfull og teknisk flink tannlege. Hun informerer godt underveis i behandlingen og er ikke så "hard på hånden" som enkelte tannleger kan være. I tilegg har hun Norges fineste (og reneste?) tannlegekontor med nydelig utsikt over Oslofjorden. Anbefales på det sterkeste -også for pasienter med tannlegeskrekk!