Oslo Endoskopi AS

Telefonnummer920 97 217920 97 2 ...
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

• Gastroenterolog og indremedisiner
  • Gastroenterolog og indremedisiner

Siste vurderinger av Oslo Endoskopi AS

Rolig, trygg, tydelig

Lege: Asad Ali Skrevet

Jeg følte meg svært godt ivaretatt. Asad Ali kommuniserte godt og tydelig både før, underveis og etter undersøkelsen. Dyktig, profesjonell og trygg.

Trygg, omsorgsfull og informativ.

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Jeg skriver sjelden vurderinger som dette, men etter dagens besøk hos doktor O’Leary og Hilde måtte jeg rett og slett bare inn og dele min begeistring. Dette er en av de beste opplevelsen jeg har hatt med en lege noen gang. Snakk om å være serviceinnstilt, omsorgsfull, kunnskapsrik, kommunikativ, dyktig og hyggelig. Anbefales på det sterkeste!

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Har brukt O´Leary siden 1995, til mange gastroskopi og koloskopi opp gjennom årene. Jeg finner ikke store og gode nok lovord. Føler meg sett både som menneske og pasient (også av Hilde O´Leary). I forkant, og underveis, blir prosessen/gangen i undersøkelsen forklart i et språk jeg kan forstå. I etterkant blir funn, medisinering og veien videre forklart, og det er åpent for spørsmål på det jeg måtte lure på.

God opplevelse

Lege: Asad Ali Skrevet

Koloskopi gikk uten smerter og ganske fort. Legen virket trygg, profesjonell, kom med gode råd videre.

Vennlig og dyktig

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Jeg kan varmt anbefale denne legen. Jeg har tatt koloskopi her to ganger med fem års mellomrom og ble møtt med vennlighet og grundig informasjon før, under og etter undersøkelsen. Begge gangene Assistenten var også veldig vennlig.

Ubdersøkelsen ble heller ikke ubehagelig så neste gang jeg tok undersøkelsen grudde jeg meg ikke i forkant.

Jeg har sjeldent eller aldri møtt en så vennlig lege. Han er også faglig dyktig.