Oslo Endoskopi AS

Telefonnummer983 12 533983 12 5 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

Siste vurderinger av Oslo Endoskopi AS

Utrolig bra!

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

At en slik undersøkelse kan oppleves positivt er jo ikke ventet, men undersøkelsen gikk smertefritt utført av fantastisk proffe og vennlige sykepleier og lege.

INGEN kommunikasjon

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Bokstavelig talt NULL tid var satt av for lege-pasient dialog! Jeg hadde viktige spørsmål vedr. min helse jeg ville stille, men det var bare inn og ut med slangen, og ut døra! En undres, tjener de mer penger på slik kvantitativ praksis?

Aldri igjen

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Ble behandlet så dårlig av legen og sykepleier. Fikk beskjed at jeg ikke fikk si "au" når det gjorde vondt, slik at andre kunne høre det (skrek ikke). Jeg hadde gruet meg noe vanvittig, da jeg hadde virkelig angst for koloskopi (fikk spørsmål om jeg gikk i behandling hos psykolog når jeg kom inn dit, fordi jeg ble veldig nervøs når jeg kom inn på undersøkelse rommet, noe som var svært unødvendig å spørre om da jeg er en frisk jente fra før av men hadde rett og slett angst for koloskopi som mange andre). Fikk beskjed at de var de "beste" (selverklært) og jeg skulle være glad for at jeg ikke måtte gjøre det på offentlig sykehus, for da hadde det vært mye verre for meg (tro meg, velger heller å ta koloskopi på ett offentlig sykehus enn hos disse). Synes det hele var traumatisk i etterkant, spesielt for meg som hadde virkelig angst og gruet meg. Så ble det verre enn jeg hadde tenkt meg, pga oppførselen deres. Følte meg ydmyket. Kommer ikke til å anbefale disse, selvom de selv er flinke til å skryte av seg selv og snakke ned andre som jobber med det samme. Eneste som var bra at man fikk smertestillende/beroligende intravenøst.

Trygt og godt

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Jeg ble tatt godt i mot, fikk god informasjon og veiledning både av Hilde og legen. Undersøkelsen gikk helt greit og informasjonen etter gjennomført undersøkelse var informativ og god. Takk for god behandling!

Bra fagmann og bra service

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Tommelen opp. God til å kommunisere og gi informasjon. Veldig hyggelig ansatte ved klinikken som bistår pasienten så godt de kan.