Oslo Endoskopi AS

Telefonnummer920 97 217920 97 2 ...
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

• Gastroenterolog og indremedisiner
  • Gastroenterolog og indremedisiner

Siste vurderinger av Oslo Endoskopi AS

Koloskopi uten ubehag!

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Jeg ble møtt med vennlighet og god informasjon om hva som skulle skje. Dr O’Leary og hans assistent gjennomførte undersøkelsen på en trygg og profesjonell måte helt uten ubehag. I etterkant tok han seg god tid i samtalen om den videre oppfølging. Jeg anbefaler Dr. O’Leary på det varmeste.

Is there such thing as a doctor who is too nice?

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Probably the best appointment I've had for anything I've had to deal with. His bedside manners are almost too good, it's a little alarming. I mean, how bad is this procedure if he's being so nice and polite to me? The answer is it's not bad at all and he makes you feel very comfortable. He texted me in perfect english about the appointment and encouraged me to text him directly about any questions I might have after the appointment.

Veldig flinke og hyggelige

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Jeg har vært hos dr.O'Leary flere ganger over en femten års periode. Allerede første gang slo det meg hvor flinke de var til å "se" og ta vare på meg som pasient. Jeg kjente på en trygghet både ved måten jeg ble mottatt på og ved gjennomføring av undersøkelsen. Slik har det vært alle de gangene jeg har vært der. Alt foregår effektivt og presist, men vennlig. Jeg kan bare gi mine aller beste anbefalinger. NB! Jeg har ikke besvart spørsmål vedr. ventetid på tlf, da dr.O'Leary bare mottar sms, men han svarer raskt!

Interessert og kunnskapsrik

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Vi kontakter Desmond O'Leary for råd ang. datteren vår som har vært syk over en lengre periode. Vi opplevde å få god og grundig veiledning, forklart på en måte som også var forståelig for oss. Han virker genuint opptatt av sine pasienters beste og med et ønske om å hjelpe de best mulig.
Tusen takk!

Beroligende og effektiv

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk, de er utrolig flinke til å berolige, forklare på en enkel måte og informere om alt som skal skje. Både O'Leary og assistenten. Jeg følte meg godt ivaretatt og respektert. Kan anbefale Oslo endoskopi og O'Leary på det varmeste.