Oslo Endoskopi AS

Telefonnummer920 97 217920 97 2 ...
Trondheimsveien 184 0570 Oslo

• Gastroenterolog og indremedisiner
  • Gastroenterolog og indremedisiner

Siste vurderinger av Oslo Endoskopi AS

Trygt og profesjonelt

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Det er andre gangen jeg har vært hos Desmond, og en blir ivaretatt fra første stund. Blir hentet av hans dyktige sekretær og blir informert om hva som skal skje. Undersøkelsen er ikke noe å grue seg til. Begge er rolige og behagelige og til slutt blir du informert om resultat og får gode råd. Det mest ubehagelige er døgnet før, da tarmen må renses med plenvu.

Koloskopi er ingenting å grue seg til!

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Jeg grudde meg veldig til koloskopi, men det viste seg at vurderingene her inne stemmer - det var virkelig ikke noe å grue seg til! Det var ikke smertefullt, og jeg fikk også beroligende som gjorde hele opplevelsen ganske uproblematisk. Det gikk også veldig fort!

Desmond og Hilde var begge utrolig hyggelige og sympatiske mennesker og jeg følte at jeg var i trygge hender fra start til slutt. Dette har de gjort en million ganger før!

Jeg er så glad jeg ikke lenger må gå rundt og engste meg for det ene og det andre. Nå vet jeg endelig hva som er galt! Tusen takk!

Proft og trygt

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Jeg følte meg ivaretatt fra jeg kom til jeg dro og opplevde ikke noe ubehag ved undersøkelsen. Veldig flinke til å forklare alt som skal skje og nøye gjennomgang i ettertid. Anbefales på det sterkeste!

God opplevelse. Kunnskapsrik og troverdig.

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Ingen ubehag v undersøkelsen. Profesjonell. God forklaring av hva som skulle skje. (Men kunne kanskje spesifisert hvor lang tid selve undersøkelsen ville (gikk fort) og tiden for hvile etterpå.
Undersøkelsen er ingen ting å grue seg til.

Meget profesjonell

Lege: Desmond O'Leary Skrevet

Ubehaget ved denne undersøkelsen lå i forkant med å faste og innta Plenvu for å tømme tarmen dagen og natten før. Selve undersøkelsen var smertefri og profesjonelt gjennomført av Dr O’ Leary. Fikk god og utfyllende forklaring på min tilstand.