Tanum legekontor

Gamle Tanumvei 66 1341 Slependen

Siste vurderinger av behandlere ved Tanum legekontor

Interresert

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Jeg forstår ikke de negative meldingene her. Vi bytta til Katrine med en gang hun begynte i Sande, og vi har ikke angret et sekund. Hun er oppriktig interessert i oss som pasienter, hun kommer med gode råd og veileding, og jeg har aldri opplevd å måtte sette en diagnose selv. Jeg har også hatt kuler jeg har vært bekymret for. Den ene blei fjernet med en gang, mens den andre ikke er et problem. Jeg stoler fullt og helt på henne og håper hun snart er tilbake på Dr.gården.

God fastlege

Lege: Bjarne Bothner Haukeland Skrevet

Dyktig og god lege. Kunnskapsrik og effektiv. Jeg måtte bytte fastlege da jeg flyttet til en annen by.

Dyktig lege!

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Har hatt Katrine som lege en periode nå og har vært inne hos henne flere ganger. Jeg kjenner meg ikke igjen i hva andre skriver, da jeg oppfatter henne som trygg, nøye, tar meg på alvor og er god til å lytte og berolige. Hun er mye flinkere enn andre fastleger jeg har hatt, så her blir jeg.

Veldig fornøyd!!

Overfladisk undersøkelse

Lege: Harriet Collett Paus Haukeland Skrevet

Jeg fikk time til undersøkelse, men dette var ingen legeundersøkelse verdig. Fikk beskjed å ringe tilbake dagen etter om ingen bedring. Da ventet jeg hele dagen på et oppkal fra en annen lege, men det fikk jeg aldri.

Jeg er sjokkert

Lege: Katrine Nymark Jonassen Skrevet

Jeg har vært hos henne flere ganger og føler at hun har veldig dårlig tid, og hun har vært veldig stressa. Jeg har hatt vondt i hodet i 2 mnd og det eneste jeg har fått er paralgin forte. Jeg har blitt lovet siste gang nå at hun skulle ringe meg opp igjen det har nå gått 6 dager og hun har enda ikke ringt. Jeg orker snart ikke mere og er helt utslitt!!!!. Jeg er redd Jeg skal nå bytte lege jeg er redd for min egen helse.