Katrine Nymark Jonassen

Doktorgården

2014

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Doktorgården
Fila 8a 3070 Sande i Vestfold
Katrine Nymark Jonassen er en av 6 fastleger i Sande

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Katrine Nymark Jonassen

«Ærlig talt»

Jeg fikk denne legen ufrivillig etter at min forrige lege sluttet. Jeg byttet fra denne legen etter kort tid da jeg skjønte at hun var for stolt til å henvise videre når hun ikke hadde peiling på det hun snakket om.
Jeg hadde en fettkul jeg ville fjerne fordi den vokste men hun mente det ville bli et så stygt arr. Hun ville ikke ha gjort det så derfor søkte hun meg ikke videre. I ettertid har jeg fjernet denne og lurer på hvor stor den ville vært i dag. Det arret jeg har i dag er ingenting i forhold til om jeg hadde hatt en svææær kul. Dessuten kunne jo denne kulen ha vært ondartet også,noe den ikke da var men hun kunne tatt den mer på alvor.
Jeg hadde en flekk i panna som hadde plaget meg en stund men denne så hun «ærlig talt ikkje» og henviste meg ikke videre for hun så den jo ikke. I ettertid har jeg fått vite at dette kan utvikle seg til kreft uten behandling.
Ta ditt eget liv på alvor og ikke velg denne legen. Hun virker for ung og stolt og vil klare seg selv.

Gjør deg selv en tjeneste, bytt fastlege!!

Ønsker du å bli tatt på alvor, og selv slippe å stille din egen diagnose, da er ikke dette fastlegen for deg! "Legen" tar seg ikke tid til flere enn ett spørsmål, er du heldig så får du kanskje svar på dette ene spørsmålet.

Det forundrer meg faktisk at hun står oppført med 1250 pasienter. Vel, 1249 etter at dette innlegget blir publisert.

Min første fastlege i Sande

Mitt inntrykk er at hun er smilende og blid, men har det veldig travelt og føler at jeg ikke blir hørt og sett.Hun har det så travelt at det smitter over på meg, slik at jeg føler jeg ikke får sagt det jeg skal når jeg er der. Hun stiller ikke diagnoser på meg dersom jeg selv ikke har en formening om hva som feiler meg, eller barna mine.

Jeg blir hendvist videre hvis jeg ber om det selv, men ikke på initativ fra legen.