Logo for Psykolog Anette Hatlebrekke

Psykolog Anette Hatlebrekke

Logo for Psykolog Anette Hatlebrekke

Om klinikken

I en verden hvor stress og utfordringer ofte kan virke overveldende, tilbyr Anette Hatlebrekke en hjelpende hånd. Med sin brede erfaring og autorisasjon som psykolog har hun dedikert praksisen sin til å veilede individer gjennom livet, med et særlig fokus på de som føler seg nedfor eller overveldet.

Anette Hatlebrekke benytter et spekter av evidensbaserte behandlingsmetoder, som inkluderer kognitiv terapi, atferdsterapi, og dynamisk psykoterapi, tilpasset hver enkelt pasients behov. Hennes tilnærming er designet for å utruste pasienter med de nødvendige verktøyene og ferdighetene for å møte og overkomme personlige utfordringer, fremme egenutvikling, og håndtere psykiske lidelser som angst, depresjon og mer.

Hennes praksis ligger sentralt i Lillestrøm, i lyse og trivelige kontorlokaler med gratis gjesteparkering. Hun tilbyr oppmøtetimer og videotimer, for voksne, par, og familier, med lite eller ingen ventetid og uten krav om henvisning.

Terapi med Anette Hatlebrekke er mer enn behandling: det er en bevisstgjøringsprosess hvor pasienter utforsker tanker, følelser, og atferdsmønstre for å skape varige endringer. Enten det gjelder løsning av spesifikke livsvansker, støtte til egenutvikling, behandling av psykiske lidelser, eller samarbeid med ulike instanser i forbindelse med arbeidsevnevurderinger, tilbyr Hatlebrekke en støttende og konstruktiv veiledning. For de som søker kvalitet og omsorg i psykologisk behandling, representerer psykolog Anette Hatlebrekke et trygt valg.

Telefonnummer906 23 990906 23 9 ... Nettsted
Bjørnsonsgate 34 2003 Lillestrøm

Bestill time

Siste vurderinger av Psykolog Anette Hatlebrekke

Super

Anette Hatlebrekke Skrevet

Fikk hjelp til det jeg trengte, lenge før jeg skjønte det selv:) Får time fort, alltid tilgjengelig. Dyktig i jobben sin

Trygg, dyktig og direkte

Anette Hatlebrekke Skrevet

Trygg, dyktig og direkte psykolog. Fant tonen lett, stilte gode spørsmål og fikk fort tillitt til Anette. Brukte også en del humor og det var fint.

Førsteinntrykket av lokalet var ikke bra, men forstod raskt når vi satt igang samtalen at denne dama vet hva hun prater om.

Vi ser frem mot fortsettelsen men hjalp allerede etter første time.

Takk for hyggelig tilbakemelding som gleder meg. 28 juni flyttes virksomheten i nye lokaler i Bjørnsonsgate 34 da nåværende lokaler ikke egner seg lenger. Der er det nok av gjesteparkering og bedre ventilasjon og luft utenfra.

Besvart av Anette Hatlebrekke

Varm og god kvinne med mye kunnskap

Anette Hatlebrekke Skrevet

Meget imponerende og kunnskapsrik kvinne. Jeg følte meg trygg,sett og hørt. Både jeg og mannen min syns at hun er lett å kommunisere med og kommer med konkrete svar på det du lurer på.
Anbefaler henne sterkt.

omsorgsfull og støttende

Anette Hatlebrekke Skrevet

omsorgsfull, støttende og ærlig. En person som er genuint opptatt av å hjelpe mennesker gjennom vanskelige perioder. Viser omsorg til de som trenger det mest og stiller alltid opp dersom ting blir tøft, uansett tid på døgnet. Anbefales virkelig.

Fiasko II

Anette Hatlebrekke Skrevet

Første inntrykk/totalintrykk: Basert på kun 1 møte. Mitt utgangspunkt var å etablere kontakt for videre arbeid, men det var ikke grunnlag for det. I mange år var kartlegging en viktig del av mitt arbeid, noe vi brukte en del timer på for å tilegne oss en mest mulig troverdig oversikt. Synes kartleggingen ble mangelfull, og konklusjonen deretter. Private synsinger, påstander og konklusjoner som ikke passet inn --> lokket på smilebåndet hos meg. HVA SOM VAR BRA : Behandler er Direkte, Rettfrem, Konfronterende, Virker kunnskapsrik. Det er gode nødvendig egenskaper, det kan være bra men slik jeg tenker så bør det være etablert tillit om det skal ha en hensikt. HVA KAN BLI BEDRE: Behandler kan søke å tilegne seg et mer helhetlig bilde/ gi litt mer tid til før man konkluderer... gjerne utelate personlige synsinger/påstander og konklusjoner......

Takk for en ærlig og fin tilbakemelding. Jeg tar ditt innspill til følge etter min streben etter å levere mine tjenester så godt som mulig. Tusen takk!

Besvart av Anette Hatlebrekke