Profilbilde av psykolog Anette Hatlebrekke

Anette Hatlebrekke

Profilbilde av psykolog Anette Hatlebrekke
Psykolog

I en verden hvor stress og utfordringer ofte kan virke overveldende, tilbyr Anette Hatlebrekke en hjelpende hånd. Med sin brede erfaring og autorisasjon som psykolog har hun dedikert praksisen sin til å veilede individer gjennom livet, med et særlig fokus på de som føler seg nedfor eller overveldet.

Anette Hatlebrekke benytter et spekter av evidensbaserte behandlingsmetoder, som inkluderer kognitiv terapi, atferdsterapi, og dynamisk psykoterapi, tilpasset hver enkelt pasients behov. Hennes tilnærming er designet for å utruste pasienter med de nødvendige verktøyene og ferdighetene for å møte og overkomme personlige utfordringer, fremme egenutvikling, og håndtere psykiske lidelser som angst, depresjon og mer.

Hennes praksis ligger sentralt i Lillestrøm, i lyse og trivelige kontorlokaler med gratis gjesteparkering. Hun tilbyr oppmøtetimer og videotimer, for voksne, par, og familier, med lite eller ingen ventetid og uten krav om henvisning.

Terapi med Anette Hatlebrekke er mer enn behandling: det er en bevisstgjøringsprosess hvor pasienter utforsker tanker, følelser, og atferdsmønstre for å skape varige endringer. Enten det gjelder løsning av spesifikke livsvansker, støtte til egenutvikling, behandling av psykiske lidelser, eller samarbeid med ulike instanser i forbindelse med arbeidsevnevurderinger, tilbyr Hatlebrekke en støttende og konstruktiv veiledning. For de som søker kvalitet og omsorg i psykologisk behandling, representerer psykolog Anette Hatlebrekke et trygt valg.

Autorisasjon (2005)

Anette Hatlebrekke er psykolog i Lillestrøm

Om vurderingene

Siste vurderinger av Anette Hatlebrekke

Beste psykologen

Klinikk: Psykolog Anette Hatlebrekke Skrevet

Anbefaler Anette til både parterapi og individuell terapi. Uten Anette hadde ikke vårt forhold blitt reddet. Hun er utrolig dyktig og stiller de riktige spørsmålene som får en til å tenke. Hun er varm, omsorgsfull og har mye erfaring fra livet generelt. Man føler seg hjemme hos Anette, trivelig lokaler og utrolig dyktig psykolog. Hun har hjulpet meg ut av min verste livskrise. Takk!

Ønsker ikke å forstå deg

Klinikk: Psykolog Anette Hatlebrekke Skrevet

Kom til Anette i en fortvilet situasjon. Venteværelset er i en trappeoppgang. Du hører alt som blir sagt av de som er inne til konsultasjon. Hun virket i dårlig humør og jeg ble plassert i bås uten å ha hatt mulighet til å forklare situasjonen. Synd dette er tilbudet som møter deg i en vanskelig situasjon. For min del blir det til å bruke noen kroner ekstra enn å gå til Anette. Anbefales ikke.

Noen ord til en person som har hjulpet meg

Klinikk: Psykolog Anette Hatlebrekke Skrevet

Hverdager preget av stress og høyt tempo på jobben som eiendomsmegler i mange år, uheldig med entreprenører for mitt private prosjekt hjemme over 3 år, eneste datter drar til England for å studere, ensomhet, tap av førerkort og siste samt det verste samlivsbrudd førte selvsagt til destruktive dager, og etterhvert innså at jeg/legen at trengte hjelp!

Tankene ble dumme, og angsten om å leve et godt liv steg for hver time som gikk. Jeg ga opp alt og ble sykemeldt. Jeg er en person som var imot medisiner for depressive, og å gå til Psykolog var ikke noe for meg.

Jeg ble møtt av en svært dyktig og imøtekommende person/Psykolog - Anette Hatlebrekke.
I timene mine med Anette har jeg fått veiledning og hjelp til å bearbeide mine problemer og utfordringer ... Det å bruke tid hos Anette Hatlebrekke er det lureste og smarteste valget jeg har gjort på lang, lang tid!
Anette har møtt meg med et åpent sinn, lyttet godt og gitt meg veiledning som jeg bruker i hverdagen nå.

"Alle kan vi oppleve å møte den såkalte veggen og falle fra - men det er HVORDAN vi reiser oss og hva vi selv GJØR som kan beksrive HVA og HVEM vi er - og hvordan folk oppfatter oss..."
- I dag møter jeg hverdagen med et åpent sinn, jeg føler helthet og trygg i mine valg og avgjørelser - både i jobbsammenheng såvel som i privatlivet ....Jeg er fortsatt alene, men har en fantastisk familie som setter pris på mitt samvær og bidrag til det sosiale uten om bare jobb.

Dette hadde jeg ikke greid uten en svært dyktig veileder ...
Tusen takk Anette Hatlebrekke!

Unngå på det sterkeste

Klinikk: Psykolog Anette Hatlebrekke Skrevet

Anbefaler ingen Anette. Konkluderer etter bare noen minutter uten å stille oppfølgingsspørsmål eller gi inntrykk av at hun forstår situasjonen. Så fort det stilles spørsmål ved hennes metode så nekter hun for at hun konkluderer og anbefaler sinnemestringskurs. Virker ikke som hun har kompetanse i faget hun jobber med. Aldri igjen.

Takk for ærlig tilbakemelding. Det har nå seg slik at det skjer at man ikke alltid kommer til felles problemforståelse og at man vurderer at man ikke kan bidra til å hjelpe. Det er viktig å formidle det og beklager at jeg ikke levde opp til forventningene.

Besvart av Anette Hatlebrekke

Dårlig førsteinntrykk

Klinikk: Psykolog Anette Hatlebrekke Skrevet

Hadde time med Anette for noen uker siden. I venteområdet kan man høre alt som blir sagt i behandlingslokalet. Når det var min tur ble jeg ropt på fra kontoret hennes. Tung luft i behandlingslokalet, enten lukt av røyk eller parfyme. Pasientene hadde time med bytte på minuttet (altså ingen tid imellom, en ut - en inn samtidig). Timens lengde ble holdt styr på av en alarm på telefonen.
Inntrykk av at det handlet om å ha så mange inne som mulig på kort tid.
Ba om kvittering på betalingen, noe jeg måtte purre på for å få (men fikk den så etter 10 min).

Anette kan helt sikkert mye, men passet ikke med meg.

Takk for tilbakemelding. Du har rett i at det var hektisk før jul, men ellers intet samlebånd her. Det er lydisolert, men når døren står oppe på vei ut høres det. Baksiden ved å ha kontor i en by kan være luft og støyforurensning. Lufter ofte, men noen ganger sniker det seg inn dufter utenfra. Trist at lokalene var så lite tiltalende for deg, og beklager så mye for det.

Besvart av Anette Hatlebrekke

Vis flere...