Stallbakken Legesenter DA

Stallbakken 1 2005 Rælingen

Siste vurderinger av Stallbakken Legesenter DA

Imøtekommende og hyggelig.

Lege: Torunn Larsgaard Austlid Skrevet

Jeg kom sammen med min litt skrøpelige mor( som er hennes fastlege) og jeg ble imponert over måten hun behandlet min mor på.

Hun var rolig og tydelig og fikk min mor til å slappe av under undersøkelsene, noe som skaper tillit mellom pasient og lege.

STYR unna

Lege: Canh Le Nygaard Skrevet

1.Glemte å sende inne papirer til inntakskontoret så datter mistet skoleplass.
2. Lovte å henvise videre til spesialist for en kronisk sykdom. Ikke gjort .
3.Vet ALDRI hvorfor du har bestilt legetime. Forventer legen leser hvem pasient som kommer og hvorfor de har bestilt time.
4. Glemte å sende sykemelding så jeg måtte få dette av en annen lege.
5.Useriøs, uengasjert, ingen forståelse, ingen oversikt.
6.Datter måtte bestille time for å få ut journal.
7.Ikke innkalt til time for å snakke om henvisning fra helsetjenesten.Dette skulle han tilfeldigvis ta opp under time som datter bestilte for å få ut journal!!!Som er sykdomshistorie de 5 flere år tilbake i tid.En 18 åring har ikke dette klart foran seg uten å bli forberedt eller innkalt av legen om dette.
Har du eller familiemedlem en kronisk/langvarig sykdom STYR UNNA

Elendig kommunikasjon

Lege: Torunn Larsgaard Austlid Skrevet

Vært hos henne et par ganger. Dårlig kommunikasjon, sa flere merkelige ting om årsaken til mine plager etter å ha snakket med meg i maks ti minutter. Valgte henne aldri som fastlege, men min egentlige fastlege deler listen sin med henne. Skal aldri tilbake, og står nå på venteliste for å bytte fastlege.

Bryr seg om pasienten

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Lege og medmenneske som er meget omsorgsfull og som har spesiell bra å ha vedrørende min kones sykdom. Har bestandig tid til oss pasienter

Beste legen

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Utrolig dyktig,omsorgsfull, alltid punktlig ,hyggelig, forståelsesfull,tar seg god tid til pasienten og følger deg godt opp. Raskt svar på pasientsky og telefon. Trygg og god på svangerskapsomsorg, med ultralyd kontroll.
Kommer aldri til å bytte lege.
Alle som jobber på stallbakken er hyggelig og man føler seg alltid godt ivaretatt.