Stallbakken Legesenter DA

Stallbakken 1 2005 Rælingen

Siste vurderinger av Stallbakken Legesenter DA

Godt ivaretatt og hørt

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Hun tar seg tid til deg, er nesten aldri forsinket og hun er både forståelsesfull og oppriktig interessert! Virkelig fantastisk!

Verdens beste fastlege

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Hun får alle til å føle seg som den viktigste pasienten i verden. Selv om jeg flytter vil jeg aldri bytte vekk verdens beste lege! Har gått til henne i flere år og har aldri fått så mye god behandling, hjelp og oppfølging.

Omsorgsfull og god

Lege: Torunn Larsgaard Austlid Skrevet

Hun tar deg på alvor, lytter, følger opp og sjekker ut ting hun er usikker på. Jeg har brukt henne mye og aldri opplevd at hun ikke har tatt seg tid til meg og hva jeg har å si. Selvfølgelig har det vært timer der hun har hatt dårlig tid, men det har bare endt opp med en rask avslutning på slutten av timen, og jeg har aldri opplevd det som om at det har gått utover diagnostistikken på noen måte. Hun er tilgjengelig på e-konsultasjon, noe som gjør at det er lett å få kontakt ved henvendelser som nødvendigvis ikke haster eller krever legetime.

Fantastisk

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Kathrine er bare en fantastisk lege og et nydelig menneske. Hun støtter har virkelig støttet meg opp i en tøff diagnose, sendt meg til spesialister og har aldri tvilt på mine smerter. Trygg og god.

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Alltid tid til meg når jeg kommer til timen. Opplever ikke stress med tiden.

Føler meg tatt på alvor og at hun hører.

Finner sammen frem til en løsning og forhører seg eller henviser hvis hun er usikker.

Svarer VELDIG raskt på pasient sky.

Kjører 1,5 time en vei fordi jeg ikke vil bytte fra denne fantastiske legen.

Hjulpet meg gjennom mitt livs vanskeligste periode og være uvurderlig som veiviser gjennom det praktiske, følelsesmessige og ikke minst det menneskelige.

Du er verdt din vekt i gull og enda litt.