Stallbakken Legesenter DA

Telefonnummer64 80 29 2964 80 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallbakken 1 2005 Rælingen

Siste vurderinger av Stallbakken Legesenter DA

dyktig lege

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

hun er den beste fast legen jeg har hatt hittil. hun tar deg på alvor. Hun behandler deg raskt, når det gjelder pappirarbeid, sak, resept, o.l.

Omsorgsfull og veldig dyktig

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Kathrine er dyktig på alle mulige måter. Hun tar deg seriøst, tar seg god tid, er omsorgsfull, pliktoppfyllende, engasjert og følger deg tett opp. Lite ventetid og får alltid time. Hun jobber hardt, men er alltid blid. Kommer aldri til å bytte fastlege og håper hun aldri slutter. Får ikke fullrost henne nok. Anbefales på det sterkeste.

Klippe i livet!

Lege: Torunn Larsgaard Austlid Skrevet

Det er nesten ikke mulig å beskrive hvor fornøyd jeg er hos Torunn! Hun var akkurat den jeg trengte når jeg for første gang i mitt liv ble langtidssykmeldt. Oppfølgingen under sykemeldingen, rådene, henviser videre ved behov, følger opp om det går for lang tid i spesialisthelsetjenesten.
Alle legerstudenter burde hospitere her så de lærer hvordan det kan gjøres.

Beste legen som finnes.

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Hun er den første legen som ser deg å forstår deg uansett situasjon. Hun har alltid en løsning uansett problem du kommer med. Trygg og god.

Flinke vikarer

Lege: Morten Glasø Skrevet

Flink lege, men er fastlege mest på papiret. Han har flinke vikarer da, og det er bra, for det er de du møter.

Fastlegeordningen er bare tøys når man kan holde på slik.