Stallbakken Legesenter DA

Stallbakken 1 2005 Rælingen

Siste vurderinger av Stallbakken Legesenter DA

Bryr seg om pasienten

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Lege og medmenneske som er meget omsorgsfull og som har spesiell bra å ha vedrørende min kones sykdom. Har bestandig tid til oss pasienter

Beste legen

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Utrolig dyktig,omsorgsfull, alltid punktlig ,hyggelig, forståelsesfull,tar seg god tid til pasienten og følger deg godt opp. Raskt svar på pasientsky og telefon. Trygg og god på svangerskapsomsorg, med ultralyd kontroll.
Kommer aldri til å bytte lege.
Alle som jobber på stallbakken er hyggelig og man føler seg alltid godt ivaretatt.

Kunnskapsrik.

Lege: Canh Le Nygaard Skrevet

Fastlege som har mye kunnskap. Blir fulgt godt opp. Er trygg! Bruker også kommunikasjon på mail. Er veldig fornøyd med å ha han som fastlege.

Dårlig

Lege: Canh Le Nygaard Skrevet

For å få henvisning til en spesialist som jeg brukte fra før, må bestilles time. Det er kun for å si hei og ha det og at legen skal tjene penger for den timen som var bestilt. Dette har skjedd flere ganger. Skal bytte fastlegen som vil hjelpe og ikke bare se på konto.

Fantastisk!

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Kathrine er en utrolig dyktig lege og ikke minst et godt medmenneske. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt hos henne, hun er rolig, blid og gir alltid uttrykk for å ha god tid- selv om hun sjelden er forsinka.
Trygg og god på svangerskapsomsorg. Gjør grundige undersøkelser med ultralyd ved hver kontroll. Barnetekke, ungene liker henne også godt.
Jeg bytter aldri fastlege igjen!