Stallbakken Legesenter DA

Stallbakken 1 2005 Rælingen
Tlf: 64 80 29 29 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Stallbakken Legesenter DA

Hyggelig, uformell og meget god på konkrete sykdommer og skader

Lege: Morten Glasø Skrevet

En erfaren, hyggelig og uformell lege som jeg var svært fornøyd med i mange år. Også flink med ultralyd og var en god fastlege under svangerskap. Etter at jeg fikk en mer diffus, men alvorlig sykdom har jeg derimot dessverre opplevd ham som lite interessert og engasjert. Han henviser dit jeg ber om og er hyggelig og imøtekommende, men jeg savner "det lille ekstra" - engasjement, innlevelse og forslag til behandlingsformer og tiltak.

Dyktigste fastlegen jeg har hatt!!

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Kathrine er profesjonell ut til finger spissene, hun er dyktig fagligsett og enda mer viktig hun ser deg som den du er, hun lytter til deg og tar deg på alvor! Hun gjør sitt ytterste for å hjelpe pasientene sine!! Kan ikke få rost henne nok!! Så henne annbefaler jeg på det sterkeste!! 👍😃👍

Den beste fastlegen!

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Den beste legen man kan tenke seg!! Effektiv og flink. Har forståelse og man føler seg ekstremt godt ivaretatt av henne. Veldig flink med barn. Føler meg utrolig heldig som har fått plass på listen hennes. Følger opp avtaler og gir tilbakemelding til avtalt tid. Når du er hos henne så føles det ut som hun har all verdens tid, og har aldri opplevd å vente mer enn ti min over avtalt tid.

Fantastisk

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Den beste legen du kan få. Omsorgsfull, tar seg alltid tid. Hun er flink og gir meg trygghet.
Anbefaler på det varmeste.

Trygg og utrolig dyktig

Lege: Torunn Larsgaard Austlid Skrevet

Lytter til deg, gir deg super god oppfølging og er fantastisk med barn.
Kjempe fornøyd.

Topp karakter!