Stallbakken Legesenter DA

Tlf: 64 80 29 29 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Stallbakken Legesenter DA

Den beste fastlegen!

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Den beste legen man kan tenke seg!! Effektiv og flink. Har forståelse og man føler seg ekstremt godt ivaretatt av henne. Veldig flink med barn. Føler meg utrolig heldig som har fått plass på listen hennes. Følger opp avtaler og gir tilbakemelding til avtalt tid. Når du er hos henne så føles det ut som hun har all verdens tid, og har aldri opplevd å vente mer enn ti min over avtalt tid.

Fantastisk

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Den beste legen du kan få. Omsorgsfull, tar seg alltid tid. Hun er flink og gir meg trygghet.
Anbefaler på det varmeste.

Trygg og utrolig dyktig

Lege: Torunn Larsgaard Austlid Skrevet

Lytter til deg, gir deg super god oppfølging og er fantastisk med barn.
Kjempe fornøyd.

Topp karakter!

Grei og hyggelig Lege

Lege: Canh Le Nygaard Skrevet

Har hatt Nygaard i 7 år nå og har fått masse hjelp. Han er veldig koselig og imøtekommende. Men er kansje lite oppdatert på kroniske kvinnesykdommer. Jeg sliter med dette fordi jeg bare blir sykere. Nå skifter jeg lege pga flytting da det blir for langt med min tilstand. Anbefaler legen. Noe annet er det med kontordamene. For ca 2 år siden var det utrolig koselige damer. Nå er de sure og lite hyggelige. Tror de vet bedre enn legen og jeg har kranglet med flere. Jeg er stort sett ikke vanskelig å ha med å gjøre. De må huske det er syke pasienter de møter. Dette lærer de i utdanningen /pasientservice. Jeg har rett og slett måttet reise opp til senteret pga avvisning på tlf. Derfor ikke 5 stjerner. Men takker legen for fine år.

Beste legen

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Er utrolig fornøyd med Kathrine.
Hun har forståelse, man føler seg hørt og trodd.
Har aldri opplevd å måtte vente for å komme inn. Hun er effektiv, men allikevel bruker hun god tid hver gang.
Flink til å gi tilbakemeldinger.
Kunne ikke hatt en bedre lege.

Rot i hodet og papirene

Lege: Canh Le Nygaard Skrevet

Jeg har et omfattende sykdomsbildet som krever tid og forståelse, og ikke minst oversikt. Ingen av disse tingene har Nygaard. Han konfrontert han flere ganger med spørsmål om han har kapasiteten til en pasient som meg, får alltid ja, men likevel skjer det intet. Har vært mye kluss med papirene, journalføring, manglende blodprøver og glemte tester. Erklæringer, attester og journal har jeg ikke kunnet stole på han med (da han skriver kort og feilaktig) og har kostet meg dyrt i andre sammenhenger... Anbefales ikke om man faktisk trenger støtte og hjelp for å kjempe for en bedre hverdag. Veldig lite løsningorientert og utålmodig når jeg har prøvd å forslå handlinger videre.

Han er en god lege for de som bare er forkjøla og trenger en ekstra stor pilleboks med paracett....

Fantastisk

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

En lege som evner å se og støtte og gi rett medisin. Alltid en opptur å være hos henne. Anbefales på det varmeste.

Den beste fastlegen!

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Katrine er helt fantastisk! Hun er tydelig, lytter, har tid til en. Hun virker oppdatert på mye og er det noe hun ikke kan så sjekker hun det opp. Også veldig flink med barn!

Er ikke så imponert lenger

Lege: Canh Le Nygaard Skrevet

Han er på mange måter forståelsesfull og hører på det du sier som pasient. Men det er likssom ikke mer enn det.
Har fått grei behandling når jeg er der men det virker som det stopper med det.
Han er på en måte tafatt og virker ikke helt engasjert selv om han hører på deg og det du har å si.
Hadde et problem jeg fikk beskjed jeg måtte leve med av legen og at det ikke var noe å gjøre med. MR viste ingen skade. Jeg gikk til en spesialist for å få hjelp på en eller annen måte da smertene var kraftige og hemmet meg i det daglige.. Det resulterte til en operasjon som fjernet størstedelen av problemet. MR påviste ikke skaden da bildene ble tatt liggende på ryggen mens denne type skade vises best på MR liggende på magen.
Fortalte dette til legen som sa "Å ja" og ikke noe mer enn det.
Har vært et par slike episodere til pluss at oppfølgingstimer han vil jeg skal ha med han, så husker han ikke eller har satt seg inn i hvorfor jeg er der. Må da starte timen med å fortelle han hvorfor jeg er der på oppfølgingstime.
Disse opplevelser gjør at jeg vurderer bytte av fastlege.

Elendig lege

Lege: Morten Glasø Skrevet

På ultralyd er han meget dyktig.
Jeg var pasient hos han i noen år. Da jeg ble meget syk ville jeg se min journal i ettertid det viste seg at lite eller ingenting var notert der.
jeg likte ikke dette han hadde ikke noen kommentar til dette annet en at jeg fikk bytte fastlege. Noe jeg heldigvis gjorde, for hos ny lege fikk jeg god hjelp og gode råd.

Fantastisk fastlege

Kjempegrei, god kommunikasjon.

OBS han jobber 1 dag i uka på legekontoret, men har en super vikar

Anbefales på det sterkese

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Kathrine Hovland er en fantastisk bra lege. Har aldri opplevd en lege som tar seg så god tid. Hun lytter, oppmuntrer og følger opp behandling på en god måte, og man føler seg trygg hos henne.

Den beste legen jeg har hatt I livet mitt

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Katrine Hovland er veldig flink og omsorgsfull lege.Hun er en strålende fastlege. Tålmodig, forståelsesfull, og veldig kompetent. Hun er effektiv, men det virker allikevel som hun bryr seg om ditt velbefinnende.

Kjempefornøyd

Lege: Morten Glasø Skrevet

Genialt at han er så flink med ultralyd og bruker den til alt mulig.

God med folk og tillitsvekkende både på psykiske og fysiske greier.

Kunne ikke hatt en bedre lege!

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Kathrine er: alltid tilstede, tar seg god tid, lytter, viser forståelse, er ydmyk, snill og god!!
Jeg kunne ikke hatt en bedre lege! Hun følger meg opp så utrolig bra og jeg stoler 100% på hennes avgjørelser.
Hun støtter og gir meg gode råd. Hun tviler ikke på det jeg forteller og jeg merker at hun virkelig bryr seg! Hun har aldri vikar og er alltid tilstede for sine pasienter.
Hun er tvers igjennom en virkelig god person!!

En fantastisk lege !

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Kathrine er den beste legen jeg noen gang har hatt, tar seg god tid til deg som pasient, lytter til deg og har alltid et smil om munnen.
Man føler man blir tatt alvorlig av Kathrine:) Kunne ikke hatt en bedre lege! Føler meg trygg i hennes hender:)

Fantastisk!

Lege: Morten Glasø Skrevet

Morten Glasø har jeg hatt som lege i ca. 30 år og han er en lege som tar deg på alvor. Han er både lyttende, forståelsefull, medmenneskelig og har god humoristisk sans. Han er svært god i kommunikasjonen og forteller og forklarer om event. sykdommer som en har. Det at han også har eget ultralydapparat gjør at han kan undersøke og finne ut av ting som ikke andre legen kan gjøre. Jeg har blitt spart for mange utgifter i forhold til røntgen o.s.v. Ja, han er en fantastisk lege!

Den beste fastlegen jeg har hatt til nå!

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Katrine har en fantastisk evne til å lytte til/på pasienten. Hun er rask til å henvise videre hvis en uklarhet i diagnose foreligger. Jeg føler stor trygghet ved å benytte meg av henne, det gjelder kompetanse innen sitt fag og innhenting av informasjon fra eksterne kilder når behovet er til stede. Hun tar seg alltid god tid, selv om noen dessverre må vente litt. Jeg kan anbefale henne på det varmeste!

Dr.Glasø er en trygg og forståelsesfull person.

Lege: Morten Glasø Skrevet

Forståelse for min situasjon.Har tidligere vårt min lege. ER den legen jeg mener skjønner min situasjon. HAR alltid fått den hjelpen jeg har trengt.Derfor håper jeg og kunne få Dr.Glasø som fastlege igjen. Er ikke noe jeg kan klage på. Derfor har jeg ingen kritikk.

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Tar seg tid og lytter - kunne ikke fått bedre fastlege. Rolig og et flott menneske :) Jeg føler meg privilligert som har Kathrine som fastlege