Torunn Larsgaard Austlid

Autorisasjon (2007)

Torunn Larsgaard Austlid er en av 18 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Torunn Larsgaard Austlid

Dyktig og hyggelig fastlege

Jeg har flyttet til Oslo og skaffet fastlege der. Det er med tungt hjerte, for Torunn har vært en glimrende fastlege og god støtte.
Mange takk for hjelp i årene som er gått

(navn fjarnet av moderator)

Finnes ingen bedre fastlege!

Det smarteste jeg har gjort er å bytte til Torunn som fastlege. Hos Torunn blir man sett, hørt og tatt på alvor. Hun har god kontroll på hva hun driver med og viser gang på gang at dette er et felt hun har massevis av kunnskap i. Hun er også veldig effektiv både over e-konsultasjon og dersom man kommer inn på legekontoret. Vi trenger flere fastleger som Torunn!

En unik fastlege

Dr. Austlid representerer mer enn en pasient kan ønske seg i en fastlege! Kunnskap, trygghet, forståelse, empati, tilgjengelighet, medmenneskelighet, interesse. For å nevne noe. Det er en glede å gi henne de aller varmeste anbefalinger.

Dyktig lege

Er genuint interessert. Følger opp. Forklarer og viser at hun vet hva hun snakker om - kan faget sitt. Henviser videre når det trengs grundigere utredning. Er tilstede i timen og tar seg god tid. Anbefales på det varmeste. Har hatt flere fastleger og vil si Torunn er den som imponerer.

Dyktig og trykk

Hun er en utrolig dyktig og grundig lege. Tar seg alltid tis til å høre, og følge opp pasientene sine. Hun er en trygg person som gjør at jeg føler meg godt ivaretatt.