Kathrine Hovland

Stallbakken Legesenter DA

2010

Stallbakken Legesenter DA Telefonnummer64 80 29 2964 80 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallbakken 1 2005 Rælingen
Kathrine Hovland er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Kathrine Hovland

PERFEKT LEGE!!

BESTE LEGE I HELE NORGE. BØR BLI KÅRET TIL BESTE FASTELEGE!!! DU ER BEST, KATHRINE!! Hele familien min går til Kathrine og kan aldri tenke om å bytte henne mot noen andre. Hun er empatisk, lytter, snill, behjelpelig og bare såå koselig og respekterer deg som menneske!! Takk for at du er den du er..

dyktig lege

hun er den beste fast legen jeg har hatt hittil. hun tar deg på alvor. Hun behandler deg raskt, når det gjelder pappirarbeid, sak, resept, o.l.

Omsorgsfull og veldig dyktig

Kathrine er dyktig på alle mulige måter. Hun tar deg seriøst, tar seg god tid, er omsorgsfull, pliktoppfyllende, engasjert og følger deg tett opp. Lite ventetid og får alltid time. Hun jobber hardt, men er alltid blid. Kommer aldri til å bytte fastlege og håper hun aldri slutter. Får ikke fullrost henne nok. Anbefales på det sterkeste.

Beste legen som finnes.

Hun er den første legen som ser deg å forstår deg uansett situasjon. Hun har alltid en løsning uansett problem du kommer med. Trygg og god.

Dyktigste fastlegen jeg har hatt!!

Kathrine er profesjonell ut til finger spissene, hun er dyktig fagligsett og enda mer viktig hun ser deg som den du er, hun lytter til deg og tar deg på alvor! Hun gjør sitt ytterste for å hjelpe pasientene sine!! Kan ikke få rost henne nok!! Så henne annbefaler jeg på det sterkeste!! 👍😃👍