Kathrine Hovland

Stallbakken Legesenter DA

2010

Stallbakken Legesenter DA Telefonnummer64 80 29 2964 80 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stallbakken 1 2005 Rælingen
Kathrine Hovland er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Kathrine Hovland

Omsorgsfull og veldig dyktig

Kathrine er dyktig på alle mulige måter. Hun tar deg seriøst, tar seg god tid, er omsorgsfull, pliktoppfyllende, engasjert og følger deg tett opp. Lite ventetid og får alltid time. Hun jobber hardt, men er alltid blid. Kommer aldri til å bytte fastlege og håper hun aldri slutter. Får ikke fullrost henne nok. Anbefales på det sterkeste.

Beste legen som finnes.

Hun er den første legen som ser deg å forstår deg uansett situasjon. Hun har alltid en løsning uansett problem du kommer med. Trygg og god.

Dyktigste fastlegen jeg har hatt!!

Kathrine er profesjonell ut til finger spissene, hun er dyktig fagligsett og enda mer viktig hun ser deg som den du er, hun lytter til deg og tar deg på alvor! Hun gjør sitt ytterste for å hjelpe pasientene sine!! Kan ikke få rost henne nok!! Så henne annbefaler jeg på det sterkeste!! 👍😃👍

Den beste fastlegen!

Den beste legen man kan tenke seg!! Effektiv og flink. Har forståelse og man føler seg ekstremt godt ivaretatt av henne. Veldig flink med barn. Føler meg utrolig heldig som har fått plass på listen hennes. Følger opp avtaler og gir tilbakemelding til avtalt tid. Når du er hos henne så føles det ut som hun har all verdens tid, og har aldri opplevd å vente mer enn ti min over avtalt tid.

Fantastisk

Den beste legen du kan få. Omsorgsfull, tar seg alltid tid. Hun er flink og gir meg trygghet.
Anbefaler på det varmeste.