Kathrine Hovland

Stallbakken Legesenter DA

2010

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Stallbakken Legesenter DA
Stallbakken 1 2005 Rælingen
Tlf: 64 80 29 29 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kathrine Hovland er en av 14 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Kathrine Hovland

Den beste fastlegen!

Den beste legen man kan tenke seg!! Effektiv og flink. Har forståelse og man føler seg ekstremt godt ivaretatt av henne. Veldig flink med barn. Føler meg utrolig heldig som har fått plass på listen hennes. Følger opp avtaler og gir tilbakemelding til avtalt tid. Når du er hos henne så føles det ut som hun har all verdens tid, og har aldri opplevd å vente mer enn ti min over avtalt tid.

Fantastisk

Den beste legen du kan få. Omsorgsfull, tar seg alltid tid. Hun er flink og gir meg trygghet.
Anbefaler på det varmeste.

Beste legen

Er utrolig fornøyd med Kathrine.
Hun har forståelse, man føler seg hørt og trodd.
Har aldri opplevd å måtte vente for å komme inn. Hun er effektiv, men allikevel bruker hun god tid hver gang.
Flink til å gi tilbakemeldinger.
Kunne ikke hatt en bedre lege.

Fantastisk

En lege som evner å se og støtte og gi rett medisin. Alltid en opptur å være hos henne. Anbefales på det varmeste.

Den beste fastlegen!

Katrine er helt fantastisk! Hun er tydelig, lytter, har tid til en. Hun virker oppdatert på mye og er det noe hun ikke kan så sjekker hun det opp. Også veldig flink med barn!

Anbefales på det sterkese

Kathrine Hovland er en fantastisk bra lege. Har aldri opplevd en lege som tar seg så god tid. Hun lytter, oppmuntrer og følger opp behandling på en god måte, og man føler seg trygg hos henne.

Den beste legen jeg har hatt I livet mitt

Katrine Hovland er veldig flink og omsorgsfull lege.Hun er en strålende fastlege. Tålmodig, forståelsesfull, og veldig kompetent. Hun er effektiv, men det virker allikevel som hun bryr seg om ditt velbefinnende.

Kunne ikke hatt en bedre lege!

Kathrine er: alltid tilstede, tar seg god tid, lytter, viser forståelse, er ydmyk, snill og god!!
Jeg kunne ikke hatt en bedre lege! Hun følger meg opp så utrolig bra og jeg stoler 100% på hennes avgjørelser.
Hun støtter og gir meg gode råd. Hun tviler ikke på det jeg forteller og jeg merker at hun virkelig bryr seg! Hun har aldri vikar og er alltid tilstede for sine pasienter.
Hun er tvers igjennom en virkelig god person!!

En fantastisk lege !

Kathrine er den beste legen jeg noen gang har hatt, tar seg god tid til deg som pasient, lytter til deg og har alltid et smil om munnen.
Man føler man blir tatt alvorlig av Kathrine:) Kunne ikke hatt en bedre lege! Føler meg trygg i hennes hender:)

Den beste fastlegen jeg har hatt til nå!

Katrine har en fantastisk evne til å lytte til/på pasienten. Hun er rask til å henvise videre hvis en uklarhet i diagnose foreligger. Jeg føler stor trygghet ved å benytte meg av henne, det gjelder kompetanse innen sitt fag og innhenting av informasjon fra eksterne kilder når behovet er til stede. Hun tar seg alltid god tid, selv om noen dessverre må vente litt. Jeg kan anbefale henne på det varmeste!

Tar seg tid og lytter - kunne ikke fått bedre fastlege. Rolig og et flott menneske :) Jeg føler meg privilligert som har Kathrine som fastlege

Trygg, god til å lytte, tar seg tid og er grundig

Verdens beste fastlege! Hun tar meg på alvor uansett hva, finner løsninger, tar seg tid langt utover "normal arbeidstid" for å hjelpe. Gjør ultralyder, GU, og er en god samtalepartner. Flink med sønnen min også. Tommel opp!

Utrolig flink og hyggelig

Dr. Hovland er en av de beste legene jeg har vært hos. Hun lytter og tar meg på alvor, i tillegg til at hun har humor. Hun framstår som både dyktig og jordnær. Som en bonus er sekretærene på Stallbakken legesenter veldig hyggelige og flinke!

Dyktig og utrolig hyggelig

Tar seg alltid god tid. Lett å prate med. Faglig sterk, undersøker alt som kan undersøkes.
Har hjulpet meg ved flere anledninger, bla der min forrige fastlege bagatelliserte en skade som nå skal opereres.

Den beste jeg noen gang hatt

Trenger ikke psykolog eller noe annet når man har Kathrine som fastlege! Lenge skal man lete for og finne noen som hun! Angrer ikke et sekund på at jeg byttet til hun!
Omtenksom, pliktoppfyllende, god humor og stresser aldri til tross for mye folk i venteromme!

Fantastisk flink lege

Katrine Hovland er en fantastisk flink lege på alle måter. Hun stiller korrekte diagnoser, lytter og er flink til å informere. Føler meg helt trygg på henne, både som fagperson og som person.

Flink lege!

Faglig dyktig, imøtekommende, lyttende og forstålsesfull lege! Klarer å få pasienten til å føle at hun har all verdens tid enda venterommet er fullt, imponerende! Anbefales på det sterkeste!

Ikke bare lege, men et fantastisk med menneske.

Jeg har bare godt å si om Kathrine, jeg har hatt ganske mange leger opp gjennom, men aldri opplevd en person som henne.

Hun tar seg tid til pasientene, hun er nøye, og faglig særdeles dyktig, og veldig flink til å henvise videre når det trengs, og jeg er en så kaldt vanskelig pasient, med mye forskjellige plager, mange leger ville nok bare gitt meg opp, men hun er like lyttende og tilstede hver eneste gang.
Hun er å flink til å ringe opp igjen , om jeg kontakter de på kontoret og ber om det.

Hun er så dyktig, at strengt tatt så trenger man ikke psykolog om man har Kathrine som fastlege, hun er like bra på de tingene, virkelig lett dame å få tillit til.

Og hun ser heller ikke på klokka når du er inne på kontoret hennes, og hun gir deg gjerne hastetimer selv om arbeidsdagen hennes er gått over tiden.

Jeg vil anbefale henne på det sterkeste, hvis du vil føle at du er i trygge hender, rett og slett en veldig dyktig lege!!

Må jo også ta med at hun er imøtekommende, alltid blid og hyggelig. Man blir virkelig tatt på alvor.

Hyggelig

Hyggelig lege,men trenger bli litt mer sikker i jobben sin.Tar i hvert fall patienten seriøst.Ikke veldig hyggelige på telefonen hun sekretæren og byttet fastlege av den grunn.Skreik i røret at det var sykdom der og at jeg måtte bruke sms tjeneste når jeg stått i kø i 20 minutter.

Gode analyser og god informasjonsinnhenting. Svært fornøyd

Viser nødvendig respekt og er lett å kommunisere med. Flott fastlege!