Kathrine Hovland

Stallbakken 1 2005 Rælingen
Kathrine Hovland er en av 13 fastleger i Rælingen

Siste vurderinger av Kathrine Hovland

Fantastisk

En lege som evner å se og støtte og gi rett medisin. Alltid en opptur å være hos henne. Anbefales på det varmeste.

Den beste fastlegen!

Katrine er helt fantastisk! Hun er tydelig, lytter, har tid til en. Hun virker oppdatert på mye og er det noe hun ikke kan så sjekker hun det opp. Også veldig flink med barn!

Anbefales på det sterkese

Kathrine Hovland er en fantastisk bra lege. Har aldri opplevd en lege som tar seg så god tid. Hun lytter, oppmuntrer og følger opp behandling på en god måte, og man føler seg trygg hos henne.

Den beste legen jeg har hatt I livet mitt

Katrine Hovland er veldig flink og omsorgsfull lege.Hun er en strålende fastlege. Tålmodig, forståelsesfull, og veldig kompetent. Hun er effektiv, men det virker allikevel som hun bryr seg om ditt velbefinnende.

Kunne ikke hatt en bedre lege!

Kathrine er: alltid tilstede, tar seg god tid, lytter, viser forståelse, er ydmyk, snill og god!!
Jeg kunne ikke hatt en bedre lege! Hun følger meg opp så utrolig bra og jeg stoler 100% på hennes avgjørelser.
Hun støtter og gir meg gode råd. Hun tviler ikke på det jeg forteller og jeg merker at hun virkelig bryr seg! Hun har aldri vikar og er alltid tilstede for sine pasienter.
Hun er tvers igjennom en virkelig god person!!