Stallbakken Legesenter DA

Stallbakken 1 2005 Rælingen

Siste vurderinger av behandlere ved Stallbakken Legesenter DA

Dyktig lege

Lege: Torunn Larsgaard Austlid Skrevet

Er genuint interessert. Følger opp. Forklarer og viser at hun vet hva hun snakker om - kan faget sitt. Henviser videre når det trengs grundigere utredning. Er tilstede i timen og tar seg god tid. Anbefales på det varmeste. Har hatt flere fastleger og vil si Torunn er den som imponerer.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Ken Le Van Skrevet

Han er virkelig den beste legen en kan ha! Han har alltid prøvd og brydd seg om å hjelpe meg på best mulig måte. Har hatt han som lege siden jeg var 14 år, og har aldri vurdert å bytte han en eneste gang. Han er også dyktig når det kommer til undersøkelser som krever mye faglig kompetanse. Har alltid tatt meg i mot med omsorg og forståelse, selv når det har vært vanskelig å beskrive symptomer. Utrolig forståelsesfull og dyktig lege.

Dyktig og trykk

Lege: Torunn Larsgaard Austlid Skrevet

Hun er en utrolig dyktig og grundig lege. Tar seg alltid tis til å høre, og følge opp pasientene sine. Hun er en trygg person som gjør at jeg føler meg godt ivaretatt.

Trygg, løsningsorientet og ærlig

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Hun er lyttende og løsningsorientert for å få avklart hva som er årsak til symptomene, men også fin i sin dialog om mulige årsaker som jeg selv ikke vil se. Hun sender deg til videre undersøkelse ved behov. Takk.

Veldig godt fornøyd, men...

Lege: Kathrine Hovland Skrevet

Har blitt godt ivaretatt lenge, men kommer etterhvert bare med standard svar på endel symptomer. Virker som både fysiske og psykiske symptomer bare er psykiske, og ikke somatiske.