Søm Legesenter

Vardåsveien 69 4637 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Søm Legesenter

Bedre lege kan du vanskelig få

Lege: Ingvild Ulland Skrevet

Oppleves medisinskfaglig sterk (støttes også av andre medisinere jeg har hatt kontakt med). Tydelig psykologisk innsikt. Vennlig. Effektiv (f.eks. i fht. NAV).

Jeg har skutt gullfuglen!

Lege: Marius Bakken Skrevet

Jeg var rett og slett så utrolig heldig som endte opp med Marius som fastlege. Dette er en en lege som tar pasientene sine på alvor! Han er i tillegg utrolig empatisk, og får en til å føle seg bedre bare ved å sitte der og prate. I tillegg er damene i resepsjonen utrolig søte! Man får time stort sett alltid på dagen, og det er rett og slett et koselig legesenter.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Marius Bakken Skrevet

Dr. Bakken er den beste legen jeg har hatt. Han er profesjonell, tar deg på alvor, lytter til det du har å si og henvender deg videre til spesialist om det er nødvendig. I løpet av mitt år med Bakken har jeg fått fikset flere av mine problemer som jeg har gått til andre leger med i flere år. Hadde det ikke vært for flytting hadde jeg beholdt han som min fastlege. Anbefales!

Fantastisk mann.

Lege: Jon Solli Hansen Skrevet

Sier det han mener men det er som regel helt korrekt. Flnk å lytte. Har vært hos han i en årekke og bor helt på øya, men tross lag vei så kommer jeg aldri til å bytte.

Fantastisk lege!

Lege: Jon Solli Hansen Skrevet

En lege som tar seg tid til pasienten selv om han er etter på tiden og nøler ikke med å henvise videre til spesialister.