Marius Bakken

Søm Legesenter

2012

Søm Legesenter Telefonnummer38 12 88 4438 12 88 ...
Vardåsveien 69 4637 Kristiansand S
Marius Bakken er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Marius Bakken

Trygg, lyttende og kunnskapsrik

Marius er et unikum. Han lytter, forstår og går inn for å finne ut hvordan han kan hjelpe. Han er hyggelig, tar initiativ til utvidede timer ved behov, og man sitter igjen med følelsen av at man betyr noe.

Han vil definitivt være min lege resten av hans karriere.

Dyktig og empatisk

Familiens lege i flere år.
Dyktig, empatisk, lyttende.
Man føler seg sett og ivaretatt hos denne legen.
Har aldri opplevd så lite vanskeligheter med å få time, og har alltid fått time på dagen når nødvendig. God service!

Fantastisk oppfølgning

Marius Bakken har vært familiens fastlege på søm siden han begynte der.
Vi opplever alltid å bli tatt seriøst, og han gjør alltid sitt ytterste for å involvere seg og lytte til oss. Min kone er fra USA og var bekymret for kommunikasjonen med Marius, men Marius følger opp med resultatbrev og konsultasjoner på engelsk.
Marius har en tilnærming til sine Pasienter som jeg aldri tidligere har opplevd!
Toppscore fra oss!

Jeg har skutt gullfuglen!

Jeg var rett og slett så utrolig heldig som endte opp med Marius som fastlege. Dette er en en lege som tar pasientene sine på alvor! Han er i tillegg utrolig empatisk, og får en til å føle seg bedre bare ved å sitte der og prate. I tillegg er damene i resepsjonen utrolig søte! Man får time stort sett alltid på dagen, og det er rett og slett et koselig legesenter.

Den beste legen jeg har hatt!

Dr. Bakken er den beste legen jeg har hatt. Han er profesjonell, tar deg på alvor, lytter til det du har å si og henvender deg videre til spesialist om det er nødvendig. I løpet av mitt år med Bakken har jeg fått fikset flere av mine problemer som jeg har gått til andre leger med i flere år. Hadde det ikke vært for flytting hadde jeg beholdt han som min fastlege. Anbefales!