Søm Legesenter

Vardåsveien 69 4637 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Søm Legesenter

Samvittighetsfull, trygg, kunnskapsrik. 😊

Lege: Jon Solli Hansen Skrevet

Jon Solli Hansen har vært min fastlege i mange år. Her erfarer jeg å være i meget trygge hender. Han er svært kunnskapsrik, samvittighetsfull, grundig og trygg. Hans behagelige og sympatiske måte å møte pasienten gir ro og trygghet. Han gir gode råd og informasjon om helsetilstanden. Han er unik. 😊

Dyktig og hjelpsom lege.

Lege: Ingvild Ulland Skrevet

Meget godt fornøyd med Ingvild Ulland som fastlege. Etter en hard sykdomsperiode med sykehusinnleggelse har hun hjulpet meg med alt i fra NAV til spesialister. Føler at hun bryr seg og gjør det beste hun kan. Hadde også stående akutt time når jeg var på det dårligste.

Fantastisk fastlege

Lege: Ingvild Ulland Skrevet

En lege som alltid ser deg og aldri har liten tid. Blir alltid tatt på alvor og hun er veldig nøyaktig. Veldig fornøyd og kan anbefale denne fastlegen til alle.

Seriøs og grundig

Lege: Marius Bakken Skrevet

Han tar hver minste ting på dypt alvor, man føler seg aldri til bry, og det er sjelden jeg har følt meg så godt ivaretatt av en fastlege!

Beste lege jeg har hatt.

Lege: Odd Torfinn Kjøstvedt Skrevet

Dr. Kjøstvedt skulle jeg gjerne hatt som fastlege så mye lenger enn kun siste to årene av hans tjeneste. Han er virkelig en forståelsesfull og god både lege og person. Han står for meg som alt det jeg kunne ønske og forvente av en fastlege.