Søm Legesenter

Vardåsveien 69 4637 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Søm Legesenter

Svært fornøyd

Lege: Lars Sunde Strand Skrevet

Har blitt fulgt opp gjennom tre svangerskap hos denne legen, og har utelukkende positive erfaringer med både han og legekontoret! Hyggelig og pliktoppfyllende lege som alltid er rolig og tar seg god tid. Er tydelig og flink til å forklare. Kan anbefales på det varmeste!

Flink til å lytte og følge opp

Lege: Lars Sunde Strand Skrevet

Jeg har ikke hatt Lars veldig lenge som fastlege, men de gangene jeg har vært der har utelukkende vært positivt. Han ser på deg under samtalen, tar seg tid, lytter og kommer med tilbakemelding. Han tar din bekymring på alvor, følger opp og gir tilbakemelding til avtalt tid. Kan ikke komme på noe som kan bli bedre. Anbefales.

Utrolig dyktig fastlege

Lege: Marius Bakken Skrevet

Marius er en kjempe dyktig og omsorgsfull spesialist. Han tar pasienten på alvor, lytter og spør hvordan en har det. Han er forberedt og vet om pasientens historikk.
Hvis jeg ikke hadde flyttet, ville jeg aldri byttet fastlege!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Silvia Gomez Holst Skrevet

Mine varmeste anbefalinger. Silvia er imøtekommende og lun, setter seg godt inn i situasjonen. Hun er en god lytter og jeg føler meg alltid tatt på alvor. Hun nøler ikke med å videresende til spesialist ved behov.

Dyktig, fornuftig og hyggelig

Lege: Gunnhild Stephansen Skrevet

En faglig sterk lege som viser omsorg, empati og sunn fornuft. Som pasient føler jeg meg trygg og ivaretatt. Anbefales virkelig.