Søm Legesenter

Vardåsveien 69 4637 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Søm Legesenter

Mangel på empati og medfølelse

Lege: Gunnhild Stephansen Skrevet

Jeg vil absolutt ikke anbefale denne legen om du ønsker å bli hørt og sett. Hun var ikke interessert på hva jeg hadde å si. Hun tror at hun har rett i alt.

Trygg og empatisk

Lege: Gunnhild Stephansen Skrevet

Gunnhild er en varm, oppmerksom og faglig flink fastlege. Det er også en fordel med Søm legesenter at fastlegene samarbeider.

Usikker lege

Lege: Silvia Gomez Holst Skrevet

Jeg synes legen fremstår som usikker. Føler hun alltid har dårlig tid. Ikke spesielt grundig. Jeg føler meg ikke sett av denne legen. Man må mase om henvisninger. Virker som hun er mere redd for å henvise for mye framfor hva som er det beste for pasienten. Føler hun setter økonomi foran pasientens behov. Jeg er ikke trygg på hennes kompetanse. Hun virker lite interessert i å finne ut hva mine plager kan skyldes.

Omsorgsfull og faglig dyktig

Lege: Gunnhild Stephansen Skrevet

Gunnhild har evne til å se hele pasienten og møter meg alltid med et varmt smil og med et ønske om å hjelpe. Hun har bred kompetanse, er nøye og følger opp. Har vært pasient hos henne i snart 10 år og har bare gode ord å si om henne.

Fantastisk

Lege: Lars Sunde Strand Skrevet

Veldig hyggelig og profesjonell lege. Tar deg på alvor. Flink til og lytte og forklare. Meget fornøyd