Helge Skorpen

Autorisasjon (2014)

Sentrum Legesenter Kristiansand AS Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ...
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Helge Skorpen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Helge Skorpen

Medmenneskelig - dyktig - hyggelig

Doktor Skorpen var min fastlege i Kristiansand under mine 3 år her mens jeg studerte. Kunne ikke vært mer fornøyd med han. Faglig kompetent, tålmodig, lyttende, hyggelig og ikke minst; mmedmenneskelig.

En fin lege som følger opp godt

Jeg har hatt Skorpen som fastlege gjennom et vanskelig sykdomsløp. Jeg følte meg hele tiden godt ivaretatt og fulgt opp. Han tok til og med kontakt uoppfordret etter at jeg hadde mottatt noen tøffe nyheter fra sykehuset. Terskelen for å komme inn har vært lav, og jeg har alltid følt meg godt tatt i mot. I tillegg er han rett og slett en hyggelig fyr. Jeg kan varmt anbefale Skorpen som fastlege.

Empatisk lege som ser helheten

Jeg er evig takknemlig for å ha Helge Skorpen som min fastlege. Han er veldig god på å se hele mennesket og gå ved siden av dem gjennom harde øyeblikk. Ikke minst klarer han alltid å få deg til å løfte blikket og smile uansett situasjon. Jeg føler meg alltid verdsatt som person når jeg snakker med han, dette er en utrolig evne han har. Måten han håndterer vanskelige temaer er inspirerende og jeg forlater alltid kontoret hans med energi & optimisme.

Empatisk og lyttende lege

Helge er virkelig en lege som lytter til problemstillingene dine eller helseutfordringene man står ovenfor. Jeg føler at han lyttet og var imøtekommende. Et trygt og fint møte hvor kunnskap, forståelse og empati var i fokus.

Ser deg som person og tar seg tid!

Bare gode inntrykk av Helge. Tar sakene dine alvorlig og handler deretter. Tar seg tid til gode samtaler og virker faglig sterk. I tillegg er han et fint medmenneske