Lundsen Legesenter

Telefonnummer38 32 05 2038 32 05 ...
Brogata 9 4400 Flekkefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Lundsen Legesenter

Fantastisk lege

Lege: Olav Reinhardt Hanssen Skrevet

En lege som definitivt gjør jobben sin. Tillitsfull og immøtekommende. Han bruker god tid og er faglig dyktig.

Bytter aldri lege

Lege: Inger Helene Bjurstrøm Skrevet

Inger har alltid hatt tid til meg, og hun er god til å lytte og hun er veldig omsorgsfull. Hun er alltid forsinket i rekken med pasienter, men det er jo fordi hun tar seg så god tid hun kan til hver og en. De gangene jeg har ringt sentralbordet, og bedt om at Inger ringer meg opp senere, så har det hendt at hun har ringt meg kl 8-9 på kvelden, så det er tydelig at dama jobber mye. Kan anbefale henne på det sterkeste, har vært min fastlege i 25 år.

En lege som tar deg på alvor og følger deg opp

Lege: Inger Helene Bjurstrøm Skrevet

Inger - Helene er den beste legen jeg har hatt. Hun er grundig med å undersøke og følge opp medisinsk med henvisninger til sykehus og spesialist. Først og fremst er hun et varmt menneske som tar seg tid til å lytte og sette seg inn i pasientens situasjon.Hun tar seg god tid til hver pasient og da gjør det ikke noe om man må vente litt før man kommer inn.Det er absolutt verdt det. Hvis jeg skulle anbefale en lege som møter deg med et smil og omsorg så må det være Inger - Helene. Har ingen negative bemerkninger. Utelukkende positiv opplevelse av en snill og omtenksom lege som er dyktig faglig.

Dyktig lege, tar seg tid til å lytte.Nøye med å følge opp.

Lege: Inger Helene Bjurstrøm Skrevet

Inger er en fantastisk flink og grei lege som tar seg tid til sine pasienter. Da gjør det ikke noe om man må vente litt om det er travelt.

Utrolig dyktig lege

Lege: Inger Helene Bjurstrøm Skrevet

Inger helene er en veldig koselig og dyktig person.
Kan hjertelig anbefale alle om å ha henne som fastlege.
Koselig, omtenksom og veldig profesjonell.
Kommer nok ikke til å skifte fastlege så lenge Inger helene eksisterer som alternativ.