Lundsen Legesenter

Telefonnummer38 32 05 2038 32 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Brogata 9 4400 Flekkefjord

Siste vurderinger av Lundsen Legesenter

Trygg, kunnskapsrik og tålmodig

Lege: Svein Roald Dyreborg-Tversland Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Tålmodig og setter av god tid til hver konsultasjon. Ble henvist videre til riktig instans og fulgt opp i ventetiden. Første gang jeg har følt noen har tatt min psykiske og fysiske helse på alvor. Følte meg sett.

Legen fikk meg til å føle meg mindreverdig og dum.

Lege: Maria Dyreborg-Tversland Skrevet

Legens behov for å formidle sin kunnskap og lærdom gikk foran mine ønsker og behov. Trist. Husk å se dine pasienter som hele mennesker.

Omsorgsfull

Lege: Inger Helene Bjurstrøm Skrevet

Inger Helene er en flink og omsorgsfull lege som virkelig bryr seg.
Hun er grundig og tar den minste bekymring alvorlig.
Flink til å følge opp og er interessert i at hele familien har det bra!

Bytter aldri lege. Hun er fantastisk.

Lege: Inger Helene Bjurstrøm Skrevet

Beste lege som fins. Tar seg god tid og lytter alltid. Gir seg aldri før du har fått den hjelp du trenger. Ringer en kontoret å ikke får snakket med henne, ringer hun deg alltid opp igjen. Er kjempe glad for å ha Inger til fastlege.

Veldig fornøyd

Lege: Svein Roald Dyreborg-Tversland Skrevet

En god lege, som kan lytte og tar seg tid. Virker veldig kompetent og rolig. Man føler seg absolutt ivaretatt. Jeg kan virkelig anbefale han uten tvil. Jeg var litt skeptisk mot han i starten, men til slutt blir man absolutt overbevist. Som pasient (engl. patience -tålmodighet) må man være tålmodig. Og Svein er en lege, som prøver å gjøre alt han kan for sine pasienter. Som sagt, er veldig fornøyd og kan uten tvil anbefale Svein videre.