Inger Helene Bjurstrøm

Tlf: 38 32 05 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Inger Helene Bjurstrøm er en av 9 fastleger i Flekkefjord

Siste vurderinger av Inger Helene Bjurstrøm

Omsorgsfull

Inger Helene er en flink og omsorgsfull lege som virkelig bryr seg.
Hun er grundig og tar den minste bekymring alvorlig.
Flink til å følge opp og er interessert i at hele familien har det bra!

Bytter aldri lege. Hun er fantastisk.

Beste lege som fins. Tar seg god tid og lytter alltid. Gir seg aldri før du har fått den hjelp du trenger. Ringer en kontoret å ikke får snakket med henne, ringer hun deg alltid opp igjen. Er kjempe glad for å ha Inger til fastlege.

Bytter aldri lege

Inger har alltid hatt tid til meg, og hun er god til å lytte og hun er veldig omsorgsfull. Hun er alltid forsinket i rekken med pasienter, men det er jo fordi hun tar seg så god tid hun kan til hver og en. De gangene jeg har ringt sentralbordet, og bedt om at Inger ringer meg opp senere, så har det hendt at hun har ringt meg kl 8-9 på kvelden, så det er tydelig at dama jobber mye. Kan anbefale henne på det sterkeste, har vært min fastlege i 25 år.

En lege som tar deg på alvor og følger deg opp

Inger - Helene er den beste legen jeg har hatt. Hun er grundig med å undersøke og følge opp medisinsk med henvisninger til sykehus og spesialist. Først og fremst er hun et varmt menneske som tar seg tid til å lytte og sette seg inn i pasientens situasjon.Hun tar seg god tid til hver pasient og da gjør det ikke noe om man må vente litt før man kommer inn.Det er absolutt verdt det. Hvis jeg skulle anbefale en lege som møter deg med et smil og omsorg så må det være Inger - Helene. Har ingen negative bemerkninger. Utelukkende positiv opplevelse av en snill og omtenksom lege som er dyktig faglig.

Dyktig lege, tar seg tid til å lytte.Nøye med å følge opp.

Inger er en fantastisk flink og grei lege som tar seg tid til sine pasienter. Da gjør det ikke noe om man må vente litt om det er travelt.