Sverre Bjørnstad

Telefonnummer913 37 466913 37 4 ...
C.J. Hambros plass 5 0164 Oslo

Siste vurderinger av Sverre Bjørnstad

En god psykolog

Sverre Bjørnstad Skrevet

Sverre lytter, utfordrer og utvikler. Han tilpasser seg behov, humør og dagsform og bidrar samtidig til utvikling

Faglig svak, gammeldags

Sverre Bjørnstad Skrevet

Etter å ha hatt Bjørnstad som psykolog i en periode med uforutsette store somatiske og psykiske belastninger, hadde jeg nok forventet adskillig større faglig tyngde. For å bøte på tilkortkommenhetene hans ble jeg overlatt til fagfolk på YouTube. Der fant jeg mye adekvat kunnskap om utfordringene jeg sto i. Jeg opplevde virkelig at Bjørnstad var blank på flere kunnskapsområder som jeg tror har hatt stort tilfang av oppdatert kunnskap/forskning senere år. Psykologi er et fag som endrer seg mye i løpet av fem år. De jeg fulgte på YouTube er fagfolk med titler som professor og lignende fra kjente utenlandske universiteter. Bjørnstad taklet dårlig kritikk angående min opplevelse av hans kunnskapshull. Han har gode sider også men det jo ikke derfor man oppsøker en psykolog.

Fantastisk Psykolog

Sverre Bjørnstad Skrevet

En psykolog med empati, innsikt og dessuten en svært hyggelig mann. Her blir man tatt alvorlig, og ført framover. I tillegg til dette, er han svært tilgjengelig, om noe skulle oppstå. Bedre psykolog får du ikke!

Trygg, behagelig, kunnskapsrik

Sverre Bjørnstad Skrevet

En svært dyktig samtaleterapeut, eller mer riktig sagt psykolog. Jeg kjenner meg ikke igjen i omtaler som går på å ikke være forberedt eller stille overflatiske spørsmål. Her blir det gått i dybden, og jeg har fått mange gode verktøy som kan bygge opp igjen selvverdet og selvtilliten og derav livsgleden og livskvaliteten igjen. Jeg har vært hos to psykologer tidligere, for mange år siden, men Sverre Bjørnstad er den beste psykolog jeg har vært hos. Anbefales!

Kunnskapsrik, systematisk og vennlig

Sverre Bjørnstad Skrevet

Sverre Bjørnstad var alltid godt forberedt til mine timer, noe som gjorde at jeg opplevde fremdrift i behandling. Det ble brukt metoder og teknikker som ble gjennomgått og justert i forhold til min fremdrift og hva jeg mestret. Systematisk, vennlig behandling gjorde at jeg følte meg meget godt ivaretatt