Klinikk for krisepsykologi

Fortunen 7 5013 Bergen

1 vurdering

Siste vurderinger av Klinikk for krisepsykologi

Trygg og god å snakke med

Hilde Christine Homstvedt Lien Skrevet

Jeg var spent på å gå til psykolog fordi jeg ikke har gjort det før, og visste ikke hva jeg skulle si eller hvordan jeg kom til å reagere. Christine var lett å bli kjent med og prate med, og hun er veldig flink til å forstå hvordan det er å være ungdom (selv om jeg er gutt). Hun gjorde meg trygg sånn at jeg turde å sette ord på følelsene og tankene. Det hjalp veldig å snakke med Christine. Nå klarer jeg bedre å takle vanskelige ting og sette ord på hva jeg føler, og det er mye bedre enn å holde det inne. Jeg anbefaler Christine til andre ungdommer. Takk for god hjelp!

Flink og trygg

Ingunn Sørfonn Skrevet

Ingunn er veldig menneskelig flink og samtidig faglig dyktig. Hun viser interesse og man føler seg alltid velkommen.

Trygg og flink

Elin Mæhle Skrevet

Gikk til Elin i mange år i forbindelse med bearbeiding av traumer fra seksuelle overgrep. Hun er veldig flink på det området, lærte mange gode teknikker - opplevde stor forbedring.

Kunnskapsrik og respektfull

Arne Roar Blindheim Skrevet

Hans faglige kompetanse, respekt for hele mennesket og medmenneskelige egenskaper danner et unikt grunnlag for avgjørende tillit og trygghet i behandling.

Lytt og lær av Arne Roar Blindheim, han er meget dyktig og har en unik innsikt innen sitt fagfelt.