Psykolog Christian Frøysaa

Telefonnummer451 17 458451 17 4 ...
Meltzers gate 9 0257 Oslo

Siste vurderinger av Psykolog Christian Frøysaa

Kompetent

Christian Frøysaa Skrevet

Gått mycket i terapi hos olika instanser. Testat flera olika terapeuter och psykologer men Christian är den som hjälpt mig mest. Han får mig att känna mig trygg, sedd och klarar ge mig råd och vägledning så att jag känt stor framgång. Kan varmt rekommendera

Anbefales ikke!

Christian Frøysaa Skrevet

Jeg følte meg på ingen måte forstått av Frøysaa. Han fremstod for meg som å være mer opptatt av å peile meg mot å snakke om problemer jeg ikke hadde, fremfor å høre på hva jeg faktisk sa jeg slet med. Det er etter min mening kritikkverdig!!

Det er leit å høre at du hadde en negativ opplevelse på førstegangssamtale hos meg. Det er som regel mye informasjon som kartlegges i en første samtale, og det er alltid utfordrende å sammenfatte et levd liv og et emosjonelt problem i løpet av 45 minutter. Folk har ulik opplevelse av dette, men jeg synes det er veldig synd at du følte deg så dårlig møtt, og dessuten synd at du ikke følte du kunne ta dette opp med meg direkte, enten i timen eller i etterkant. Å ta imot konkret kritikk er en viktig forutsetning for forbedring.
Mvh Christian Frøysaa

Besvart av Christian Frøysaa