Eiken Legekontor

Ola Garsonsvei 6 4596 Eiken

Siste vurderinger av behandlere ved Eiken Legekontor

Veldig god lege, tar seg tid til å forstå og gi riktig hjelp

Lege: Tom Nordstrøm Skrevet

Har gått til Tom en god stund nå med psykiske og fysiske problemer. Han har altid tatt den tiden jeg har trengt, har gått andre plasser etter hjelp i flere år uten å få noe ordentlig hjelp men han var rett på å finne/gi all hjelpen han kunne. Får desverre ny lege, veldig fornøyd med denne.

Veldig flink lege

Lege: Henriette Budsberg Pettersen Skrevet

Hun er den beste lege jeg har hatt for hele familien. Det var veldig trist at hun hadde sluttet. Ønsket meg at hun hadde vært min fastlege for alltid.

Kunnskapsrik , imøtekommende og personlig engasjert !

Lege: Henriette Budsberg Pettersen Skrevet

Alltid blid og sørger for at jeg slapper av. Hun tar ansvar og sender meg til de spesialistene som kan hjelpe videre. Jeg føler at hun er ett 'menneske' man kan ha tillit til og en dyktig lege som reagere når familien trenger hjelp. Takk til Henriette for de årene hun har vært vår fastlege.

God lege.

Lege: Henriette Budsberg Pettersen Skrevet

Engasjert, positiv lege. Tar seg god tid til meg som pasient. Oppleves faglig dyktig. Noe glemsk i forhold til henvisning.

Kunnskapsrik og veldig hyggelig.

Lege: Tom Nordstrøm Skrevet

Fantastisk flott doktor som følger opp pasientene sine. Man får tilbakemeldinger, svar på prøver og det meste en kan ønske seg, i motsetning til en del andre der en er listefyll.