Henriette Budsberg Pettersen

Alleen 16 4580 Lyngdal
Henriette Budsberg Pettersen er en av 10 fastleger i Lyngdal

Siste vurderinger av Henriette Budsberg Pettersen

Veldig bra lege

Hun bryr seg om sine pasienter.
I en ideell verden ville hun hatt mer tid pr. Pasient.
Hun lytter, også mens hun kladrer på tastaturet, og kan skille mellom
virkelige probemer, og syting.
Det er mitt intrykk.
Håper hun blir ved L.L , lenge.

Min vurdering

Har ikke mye tid til pasienten. Sitter for det meste ved tastaturet. Som pasient får en ikke tid nok til å fremlegge det en har på hjertet. Virker som hun ikke er så interessert i sykehistorien til ny pasient og grunnen til at pasienten har bestilt time.

Lang ventetid, forsinkelser og lite tid

Det er lang ventetid på å bestille time, opptil en måned. Legen er glemsk, glemte å sende henvisning på behov for akutt helsehjelp. Opplever alltid å ha for lite tid og får ikke den tiden jeg trenger for å få gjort alt jeg skal. Ellers oppleves hun å være dyktig i sitt fagfelt, men det hjelper ikke når man ikke får time innen en måned.

Fantastisk.

Henriette møter deg med en stor forståelse og respekt og tar deg på alvor. er veldig flink til å sende deg videre til henvisning til evt spesialister.hvis hun føler det er behov for det..Er veldig intressert i deg som pasient og menneske..Og gir en rask tilbakemelding…En rett å slett en SUPER lege,og håper at hun vil forsatt vil være lege ved lyngdal legesenter i lang tid fremover…Er en lege av de skjeldne..:-) :-)

Beste legen jeg har hatt.

Hun er veldig flink til å lytte og møter deg med en stor forståelse.Setter i gang evt vider undersøkelse til utredning raskt.Rett og slett en lege som vi alle søker etter....Er kjempe fornøyd med legen .