Listalegene AS

Telefonnummer38 38 12 8038 38 12 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Abraham Berges vei 5 4560 Vanse

Siste vurderinger av Listalegene AS

Liker han som fastlege

Lege: Hans Gabriel Lie Skrevet

Lytter hva som feiler deg og har god kunnskap, ønsker du og bli sendt videre til spesialist er ikke det noe problem, har humoristisk syn og fleiper litt noe ikke alle liker.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Sigurd Waage Løvhaug Skrevet

Kort fortalt, så er han flink, saklig, folkelig og til å stole på. Han er en lege som lytter til det du sier

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Sigurd Waage Løvhaug Skrevet

Interessert i hvordan jeg har det og virker genuint interessert i å passe på at jeg får den beste behandlingen som mulig. Føler meg trygg og tatt vare på, samt at jeg kan stole på at jeg får riktig behandling.
Han er også svært imøtekommende og forklarer nøye hvordan sykdommen fungerer og hvordan jeg kan bli bedre, samt hvorfor jeg får den behandlingen jeg får. Også svært tålmodig, men gir raskt svar.

Dyktig, rett og slett

Lege: Sigurd Waage Løvhaug Skrevet

Tar seg tid, lytter og bryr seg. Var innom med barnet mitt da han var syk, dagen etter ringte han mellom to pasienter for å høre om alt gkk fint. Veldig fornøyd!!

Den beste legen jeg noensinne har hatt.

Lege: Sigurd Waage Løvhaug Skrevet

Han er en vennlig og omsorgsfull lege. Blir alltid tatt på alvor, og han er veldig flink til å lytte. Han prøver alltid å gjøre det alle beste for meg.