Bygnes Kommunale Legesenter

Vestheimvegen 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Bygnes Kommunale Legesenter

lyttende og forståelsefull

Lege: Ineke de Vreede Meling Skrevet

Er veldig lyttende og tar deg seriøst. Sjekker opp når hun er usikker og tar kontakt med deg i forhold til blodprøver osv.
absolutt fornøyd med henne og kan varmt anbefale henne til andre.

Flink trygg lege

Lege: Susanne Hornburg Frøyland Skrevet

Ny fastlege .
Det som møter meg er en smilende åpen lege .
Oppleves interessert i deg og lytter oppmerksomt.
Hun er åpen for forslag en kommer med og det er unikt . Føles trygt å gå til henne , anbefales virkelig

Varm og dyktig fastlege!

Lege: Ineke de Vreede Meling Skrevet

Selv om Ineke er relativt ny i rollen som fastlege er hun utrolig dyktig. Hun fremstår som varm og forståelsesfull, og tar deg som pasient på alvor. Blir alltid møtt med et smil og når man går derfra føler man seg godt ivaretatt. Dersom det er noe hun er usikker på leser hun seg opp eller tar en telefon til noen som kan rådgi. Veldig fornøyd med å ha henne som fastlege. Anbefales :)

Mangler dannelse og EQ

Lege: Margaret Cano Garcia Skrevet

Legen virker sosialt usikker og er dårlig på muntlig kommunikasjon. Hun bruker stort sett legetimen til å scrolle på PCen og minimal øyekontakt med med meg under konsultasjonen. Hun gir uttrykk for at hun ikke har tid til å sette seg inn i journalen min, men til tross for det, velger hun å endre medisineringen jeg har stått på i flere år. Lite tillitvekkende lege, men det er dessverre henne vi pasienter må nøye oss med under fastlegekrisen.

Meget bra

Lege: Eirik Opheim Bækkelund Skrevet

Beste legen jeg har hatt.Fantastisk flink faglig.Har aldri møtt en lege med slik forståelse, tålmodighet og evne til og finne løsninger.En slik fastlege skulle alle hatt.Venter gjerne over tiden her også da jeg vet at han tar seg tid til sine pasienter.