Alina Sørensen

Bygnes legesenter

2013

Ingen på venteliste

Bygnes legesenter Telefonnummer52 82 70 0852 82 70 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestheimvegen 1 4250 Kopervik
Alina Sørensen er en av 26 fastleger i Karmøy

Siste vurderinger av Alina Sørensen

Absolutt fornøyd med min fastlege.

Ikke noe og klage på ivertfall, kun det at legen ikke er tilgjengelig hver dag. Men går greit. Føler at legen tar meg på alvor og lytter til det jeg sier. Oh hjelper meg med det jeg tar kontakt om.

Unngå denne legen!

Lege? Usikker på om denne dama i det hele tatt har adekvat utdanning. Hun er svært lite forståelsesfull. Virker ut til å ikke ha greie på alt du spør om. Enten det eller så er det språkproblemene som lager problem. Jeg var på gynekologisk undersøkelse hos henne. Det er det verste jeg har vært med på. Hun laget faktisk GRIMASER! Da føler du deg kul.. i en allerede sårbar situasjon.

Ellers klarer jeg ikke å forstå at de med positiv omtale her snakker om samme lege..???

Jeg vil fraråde på det sterkeste å gamble på denne "legen".

forsinket og ikke bra.

dårlig i norsk både rettskriving og muntlig. blir nesten ikke trodd når jeg kommer med legeerklæring fordi hun skriver så dårlig. hadde en time der hun snakket med meg i ca 20min for å så sette meg på anti-depressive tabletter. kom tilbake ca en mnd etterpå og hun var over en time forsinket til jobb. da ville hun sette meg på en annen type uten å vurdere om jeg hadde bruk for de.

Verdens beste lege

Sjelden har jeg møtt leger som gir så godt inntrykk. Meget kunnskapsrik, tar seg god tid, og bryr seg om hver pasient. Hun gjør det lille ekstra for at jeg skal føle meg trygg og ivaretar meg helt fantastisk.

Kald og uengasjert

Opplevde henne som veldig avvisende, jeg fikk alle mine resepter. Men fikk ingen oppfølgingsspørsmål, alle andre leger jeg har gått til sjekker blodtrykket mitt (pga noen medisiner jeg tar). Alina sjekket ikke blodtrykket mitt. Jeg går også på medisiner som er skadelige for lever og nyrer, men det virket ikke som om hun hadde noe kunnskaper eller virket interessert i å snakke med meg om dette, selv om jeg er litt bekymret selv.
Mulig jeg møtte henne på en dårlig dag, men jeg håper i hvertfall på en annen lege neste gang. (Legekontoret har rullerende fastleger)