Bygnes Kommunale Legesenter

Vestheimvegen 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Bygnes Kommunale Legesenter

Kjempe lege

Lege: Julie Reinertsen Skrevet

Fikk henne som fastlege etter at jeg følte meg utrygg på min forrige, ikke prøvesvar etc. Hos Julie fikk jeg spørsmål om jeg hadde fått beskjed om at de hadde funnet noe på lungen min, noe den forrige hadde glemt å informere om, ble sendt på MR men alt var i orden. Ei trygg, hyggelig å oppegående dame som kan anbefales på det varmeste

Veldig bra!

Lege: Neli Andreeva Kolarova Skrevet

Behagelig og lyttende lege som tar pasienten på alvor. Flink med barn og voksne. Gir god oppfølging!

Beste legen jeg har hatt på Karmøy

Lege: Neli Andreeva Kolarova Skrevet

Som kroniker er det viktig å føle trygghet. Neli har en fantastisk evne til å utstråle trygghet. Blid, seriøs og utrolig kunnskapsrik. Hun SER deg, ikke bare tastaturet, som gjelder mange leger, dessverre. Håper hun blir lenge på Bygnes legesenter.

Dyktig lege

Lege: Neli Andreeva Kolarova Skrevet

Dyktig lege, flink til å høre på pasienten. Tar tak i det som er gale å flink til å undersøke. Kommer nesten alltid inn til riktig tid når en har time.

Lyttende og omsorgsfull

Lege: Neli Andreeva Kolarova Skrevet

Neli er en fantastisk lege og bruker tid på deg og ser deg som pasient. Hun er beroligende og snakker til deg på en god måte og ringer ved oppfølging av sak.
Du merker at hun bryr seg om pasiententene sine og hun bruker god tid på barna slik at de er trygge også.

Hun har de rette egenskapene og du føler deg i gode hender. Hun er lyttende og har kunnskap og henviser videre ved behov.

De ansatte på legesenteret og laben tar også alltid godt i mot deg. De er rolige og hyggelige og har alltid klart å få meg til å slappe mer av ved blodprøvetaking. De viser forståelse og de er omgjengelig. En fin gjeng og du merker det er godt miljø der.

Dette er en Pluss-tjeneste.