Bygnes Kommunale Legesenter

Vestheimvegen 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Bygnes Kommunale Legesenter

Føler meg ikke trodd på og hun virker sur

Lege: Liv Lundemoen Skrevet

Jeg kommer inn og beskriver symptomer og vi kjører tester. Fordi resultatene ligger i grå-sonen så blir jeg avvist. Hun vil da ikke se nærmere på/spørre nærmere om symptomer for å finne hva eventuellt "annet" som kan være galt. Føler derfor ikke at hun strekker seg langt nok for å hjelpe. Føler at hver gang jeg er der, handler det om å bli raskest mulig ferdig med meg som pasient. Dessverre så virker det som om hele dette legesenteret vil bli raskest mulig ferdig med sine pasienter. Veldig synd at jeg mest sannsynlig må bytte lege på nytt!

Trygg og forståelsesfull

Lege: Eirik Opheim Bækkelund Skrevet

Jeg drar alltid fra timen med en følelse av å fått den hjelpen jeg trengte. En tålmodig og dyktig lege.

Forståelsesfull og støttende..

Lege: Eirik Opheim Bækkelund Skrevet

Flink og forståelsesfull lege. Følte at han tok seg tid til å høre på deg,og var veldig støttende og tok deg på alvor. følte virkelig at han gjorde alt han kunne får å hjelpe deg :-) enkel å snakke med :-) hadde han bare som vikar, men var veldig fornøyd med han. anbefales på det sterkeste:-)

En god lege.

Lege: Alina Sørensen Skrevet

Sjelden har jeg møtt leger som gir så godt inntrykk. Meget kunnskapsrik lege som bryr seg om hver pasient. Hun gjør det lille ekstra for at jeg skal føle meg trygg.

Flink og hyggelig

Lege: Liv Lundemoen Skrevet

Hun er flink og meget oppegående lege. følger opp det hun seie hu ska gjør. Enkel å forklare, snakke med. Å resten av personalet er svært hyggelige å kjekke :-) anbefales på det sterkeste :-)