Bygnes Kommunale Legesenter

Vestheimvegen 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av Bygnes Kommunale Legesenter

Dyktig lege

Lege: Neli Andreeva Kolarova Skrevet

Dyktig lege, flink til å høre på pasienten. Tar tak i det som er gale å flink til å undersøke. Kommer nesten alltid inn til riktig tid når en har time.

Lyttende og omsorgsfull

Lege: Neli Andreeva Kolarova Skrevet

Neli er en fantastisk lege og bruker tid på deg og ser deg som pasient. Hun er beroligende og snakker til deg på en god måte og ringer ved oppfølging av sak.
Du merker at hun bryr seg om pasiententene sine og hun bruker god tid på barna slik at de er trygge også.

Hun har de rette egenskapene og du føler deg i gode hender. Hun er lyttende og har kunnskap og henviser videre ved behov.

De ansatte på legesenteret og laben tar også alltid godt i mot deg. De er rolige og hyggelige og har alltid klart å få meg til å slappe mer av ved blodprøvetaking. De viser forståelse og de er omgjengelig. En fin gjeng og du merker det er godt miljø der.

Nøye, hyggelig og flink

Lege: Elisabeth Darlen Nordgård Ertvaag Skrevet

Fikk time på dagen, hadde på forhånd lest journalen min. Var oppriktig intressert i å hjelpe meg. Full score !

Kunnskapsrik, lyttende, dyktig og veldig sympatisk

Lege: Neli Andreeva Kolarova Skrevet

Hun er bare fantastisk. Tar seg tid og snakker direkte til deg. Flink å forklare, anbefale og henvise. Kunne ikke gjort et bedre valg da jeg skiftet fastlege. Virker utrolig dyktig og profesjonell til tross for sin unge alder.
Anbefales på det varmeste :)

Dyktig ung lege

Lege: Alina Sørensen Skrevet

Har alltid blitt tatt på alvor. Det hun ikke kan svare på kompenserer hun ved å ta kontakt med sykehuset for å få råd. Ringer hjem til meg om prøver ikke er fine. Er lydhør ovenfor pasienten og er snar med å sende en videre i systemet om det er behov for det. Flink og nøyaktig. Kjempefornøyd med henne og håper hun kommer tilbake til Bygnes etter endt praksis på sykehus.