Bygnes Kommunale Legesenter

Vestheimvegen 1 4250 Kopervik

Siste vurderinger av behandlere ved Bygnes Kommunale Legesenter

Uheldig håndtering av barn

Lege: Julie Reinertsen Skrevet

Uheldig tilnærming og håndtering av små barn. Utålmodig og lite pedagogisk. Henvender seg ikke til barnet/pasienten. Ikke interessert i å skape relasjon.

Skuffet og lei oss over dette, da slike erfaringer setter spor i de små.

Men, resepsjonen/sentralbord er svært hyggelig og behjelpelig ved Bygnes legekontor og kan varmt anbefales å ringe her. Man blir tatt på alvor og får rask timeavtale på dagen.

Ser pasienten.

Lege: Neli Andreeva Kolarova Skrevet

Neli er en man får fort tillit til, hun formår å få meg til å føle meg sett og hørt. Har alltid go tid til virkelig å høre på meg, og har min fulle tillit.

Lyttende og flink

Lege: Julie Reinertsen Skrevet

Hos henne føler jeg meg trygg. Hun er grundig og lett å snakke med. Lytter og du føler deg sett. Hun bruker den tiden hun trenger. Du får ikke følelsen av at du bare er et nummer i rekken.

Lytte, ikke prate

Lege: Alina Sørensen Skrevet

Legen er nesten mer opptatt av og prate enn av å lytte. Overfladiske, lettvinte råd. Blir lett touchy dersom du gir uttrykk for at du faktisk kan noe om plagene dine. Surrer med henvisningsgrunnlag, som igjen fører til at henvisning blir avvist.

Kjempe lege

Lege: Julie Reinertsen Skrevet

Fikk henne som fastlege etter at jeg følte meg utrygg på min forrige, ikke prøvesvar etc. Hos Julie fikk jeg spørsmål om jeg hadde fått beskjed om at de hadde funnet noe på lungen min, noe den forrige hadde glemt å informere om, ble sendt på MR men alt var i orden. Ei trygg, hyggelig å oppegående dame som kan anbefales på det varmeste