Madlakrossen Legesenter

Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Madlakrossen Legesenter

Verdens beste lege

Lege: Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki Skrevet

Har hatt han siden før 2001..Han tar meg på alvor nå,dt gjorde han ikke før men dt er pga at når jeg blir syk så har jeg ikke de samme symtomer som er normale..Men etter han fant ut at jeg ikke er helt som andre,så nå tar han å gjør alt for å finne ut hva det kan være..Så jeg håper han ALDRI Slutter..

sympatisk, tilgjengelig og praktisk

Lege: Vedad Drace Skrevet

Dr Drace har gjennom mange år hjulpet meg på kort varsel. Hans foreskrevet medisinering har alltid vært høyst effektivt.

Svært detaljert og god gjennomgang

Lege: Vedad Drace Skrevet

Ved gjennomgang av en skade og MR bilder ble det gjort en svært bra gjennomgang illustrert med modell og bilder. Tok ekstra tid på å skrive videre vurdering av informasjon.
Veldig bra!

100% Trygg

Lege: Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki Skrevet

Føler at jeg alltid blir godt ivaretatt
Har prøvd meg på et par short cut, da ga han beskjed om at han hadde ansvaret for helsen min, setter meg på plass, følger hans råd etter dette.
Ringt meg på kvelden hvis jeg trenger å forandre på medisiner
Konfronterer alltid med spesialister på sykehus hvis nødvendig
En del venting når jeg har hatt time etter kl 12:00
Derfor bestiller jeg time så tidlig som mulig
Det viser at han bruker tid på pasientene sine hvis nødvendig
Har brukt 3 min og over en time på meg ( Haste time samme dag ikke problem)
Har aldri følt meg avvist

Dårlig lege

Lege: Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki Skrevet

Ventetid på 40min -1time. Kommer og sier ikke hei engang. Hører ikke på hva pasienten sier og hva pasienten kommer med viser liten interesse og er arrogant. Han vett alt om deg selvom han ser deg første gang. Han stoler ikke på det du sier og det du har dokumentasjon på. Han mener at du kommer frisk til han og trenger ingenting. Gir ikke henvisning selvom det er nødvendig. Har dårlig tid for pasienter så timen er på 5-10 min og du betaler hele prisen. Tar ikke engang blodprøve. Anbefaler ingen a gå til han. Han mangler empati og forstårelse for andre. Lytter ikke til det du sier. Dårligste lege jeg har sett