Madlakrossen Legesenter

Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Madlakrossen Legesenter

Lydhør, flink og vennlig

Lege: Marit Bergem Apeland Skrevet

Alltid lydhør og forståelsesfull. Tilgjengelig ved behov og flink til å forklare medisinske termer. Alltid et smil.

Veldig flink lege, pro-aktiv og en som gjør litt ekstra for sine pasienter

Lege: Vedad Drace Skrevet

Har hatt Dr. Drace som fastlege i minst 16 år nå. Han har alltid vært veldig profesjonell, flink og stilte opp til og med utenfor arbeidstid for å utgjøre/avslutte behandling. Han har vært veldig pro-aktiv innstilling og løser ting før de blir et problem. Han er veldig effektiv i jobben sin og under konsultasjonen er veldig flink å både lytte og skrive løsning til behandling. Fikk alltid veldig rask svar om test resultater, med beskjed (og gode råd videre) på sms eller telefon.

Stavangers kanskje beste fastlege

Lege: Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki Skrevet

Har hatt Jan som fastlege i 20år. Jan er Stavangers kanskje beste fastlege; han tar seg tid til pasienten, han lytter på det du har å si, han går ut og forbi det en kan forvente av en fastlege (Han kan finne på å ringe deg på kvelden etter arbeidstid for å følge deg opp - uten å kreve betalt for det!), og han bryr seg om pasientene sine. Han har god og dyptgående kompetanse, og jobber på en strukturert og effektiv måte som gjør at han kan stille diagnose på en rask og sikker måte.

Han kan dog oppfattes som streng, en som ikke tolerer tull og tøys, og det kan gjerne føles som om han forsøker å bruke sin medisinske bakgrunn til å forsøke å endre pasientens vaner (om det er positivt eller negativt er opp til hver enkelt pasient). Han er en fastlege som går rett på sak, han snakker ikke rundt grøten, og han er ikke redd for å si sin mening - dette kan oppfattes som negativt eller på grensen til frekkhet av enkelte. Selv synes jeg det er bra at fastlegen er så åpen som dette.

Jan er derimot beryktet for å alltid ha et etterslep på timene - skal du til konsultasjon, så vær forberedt på å komme inn godt etter oppsatt avtale. Har du time etter kl. 12:00, så vær forberedt på å komme inn i hvert fall en halvtime etter oppsatt tidspunkt. Jan lar time være time; han tar seg tid til pasientene, selv viss dette fører til forsinkelser. Kommer du sent på dagen, kan det hende han må låse deg ut etter stengetid.

Jan har alltid konsultasjoner tilgjengelig - har aldri opplevd å måtte vente mer enn en virkeuke på fem dager for å få time på legesenteret.

Alt i alt en lege jeg kan anbefale til alle - men Jan har sin egen måte å drive legepraksisen på, så dette må en være oppmerksom på.

Dyktig lege!

Lege: Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki Skrevet

Fastlege jeg er storfornøyd med. Han tar seg god tid med meg. Lytter til det jeg har å si. En lege jeg har full tillit til.

God og trygg lege !

Lege: Vedad Drace Skrevet

Hedda Drace er en fantastisk lege som tar seg tid til sine pasienter . Man er i trygge hender hos denne legen .

Dette er en Pluss-tjeneste.