Madlakrossen Legesenter

Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Madlakrossen Legesenter

Uprofesjonell og uhøflig

Lege: Mario Jorge Rodrigues Pereira Skrevet

Dårligste legen jeg har vært borti. Får deg til å føle at du må haste deg gjennom å fortelle om helseplagene dine og føles som han ikke lytter eller har noen interesse av å forstå. Han henviste meg til aleris for kneoperasjon og insisterte på at dette skulle dekkes av det offentlige.

Etter 1,5 måned får jeg brev av aleris, der de forklarer at dette ikke dekkes. Når jeg kommer tilbake til Mario, legger han skylden på dem og sier at han syntes det er dårlig og at ventelisten på sykehuset er så lang at han lurer på om jeg syntes det er vært å vente. Venter fremdeles på operasjon, noe som kunne vært unngått hvis han hadde sjekket dette med en gang.

Han er alltid minst 30 min forsinket og beklager seg aldri for dette. Fikk en gang beskjed om å komme tilbake neste uke for blodprøver fordi det var mange i kø etter meg.

Kan ikke understreke nok hvor nye jeg fraråder denne legen.

Står på venteliste for å bytte lege og gleder meg til dette 😊

Uhøflig

Lege: Mario Jorge Rodrigues Pereira Skrevet

For det første var han forsinket deretter orket han ikke å snakke med pasienten (barn) Han virket arrogant og ville bruke minst mulig tid før han bokstavelig talt kastet oss ut.

Useriøs og stresset

Lege: Mario Jorge Rodrigues Pereira Skrevet

Har hatt Mario Periera som min fastlege i 1 år.
Han er ofte forsinket, opptil 1 time etter avtalt tid.
Han vil gjerne ha deg ut av kontoret så fort du kommer inn, og er veldig opptatt av å presisere hvor betalingsterminalen står i gangen.
Han tar seg veldig liten tid til hver pasient, 5-6 minutter toppen.

Opplever ikke å bli tatt seriøst, og han er lite lyttende.
Går ikke ofte til lege, men når jeg først går forventer jeg at legen er interessert i å finne utav problemet, og lytter til informasjon du kommer med, men det gjør han ikke.

Anbefales overhode ikke.

Vurdering

Lege: Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki Skrevet

Håpløs lege.
1. Det viktigste - det lar deg ikke snakke
2. Når du kan si noe, bagatelliserer han det umiddelbart
3. Han er allmennlege, så du går til ham med alle helsesaker, men han sier at han ikke er for dette ...
4. Han bryr seg ikke om meningene til andre leger jeg har sett før.
5. Han er nervøs og ikke hyggelig
6.Du må alltid vente over en time for å besøke venterommet
Jeg anbefaler ikke til noen

Empatisk og omsorgsfull lege

Lege: Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki Skrevet

En lege som alltid tar seg god tid til pasientene, på tross av at han selv ligger bakpå. Sendte Mail angående sønnen min som var blitt syk med øyekatarr igjen, og Jan svarte på henvendelsen langt på kveldstid stakkar, så han tok seg tid til sønnen min, selv om arbeidstiden hans egentlig var over. Setter stor pris på denne legen, og han fortjener masse skryt!