Madlakrossen Legesenter

Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlakrossen Legesenter

Dårlig lege

Lege: Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki Skrevet

Ventetid på 40min -1time. Kommer og sier ikke hei engang. Hører ikke på hva pasienten sier og hva pasienten kommer med viser liten interesse og er arrogant. Han vett alt om deg selvom han ser deg første gang. Han stoler ikke på det du sier og det du har dokumentasjon på. Han mener at du kommer frisk til han og trenger ingenting. Gir ikke henvisning selvom det er nødvendig. Har dårlig tid for pasienter så timen er på 5-10 min og du betaler hele prisen. Tar ikke engang blodprøve. Anbefaler ingen a gå til han. Han mangler empati og forstårelse for andre. Lytter ikke til det du sier. Dårligste lege jeg har sett

Forståelsesfull og blid lege

Lege: Marit Bergem Apeland Skrevet

Har hatt Apeland som lege i 15år og hun har alltid vært en forståelsesfull lege som hører etter og gjør det hun kan for å hjelpe.
Veldig fornøyd med å ha Apeland som lege.

Verdens beste lege 😊

Lege: Vedad Drace Skrevet

Han er en fantastisk lege . På alle måter , han tar seg tid til pasienten yter den beste service og gjør alt han kan og helste mer for sine pasienter . Han er den beste legen

Flink og ærlig lege

Lege: Vedad Drace Skrevet

Vedad har alltid vært direkte og ærlig, han er også veldig personlig og bruker gjerne tid på å forklare hvorfor han tar sine avgjørelser.

Ufyselig lege

Lege: Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki Skrevet

Var hos Jan fordi min fastlege hadde ferie. Jan satte spørsmålstegn ved diagnose satt ved sykehuset og mente det va for dårlig dokumentert, men gadd ikke lese gjennom dokumentasjonen.. Det var nærmest umulig å kommunisere med Jan, og han avbrøt meg hver gang jeg prøvde si noe. Nærmest kastet meg ut selv om det ikke var noen pasienter på venterommet og jeg hadde vært inne i 3 min. Skal aldri tilbake, og anbefaler folk å holde seg langt unna denne legen.