Vedad Drace

Autorisasjon (1998)

Madlakrossen Legesenter Telefonnummer51 59 95 5051 59 95 ...
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Vedad Drace er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Vedad Drace

Frekk og respektlaus

Som lege sjølv må eg dessverre meddele at eg aldri før har blitt så dårleg møtt og behandla av ein anna lege som Vedad Drace.

Eg spurte om råd til korleis vi skulle gå frem for å få overført min journal til han, siden det var viktig info og medisinering som han må overta ansvaret for å skrive ut til meg som min nye fastlege. Isteden for å hjelpe og rådføre, valgte Dr. Drace først og fremst å kalle meg ukonsentrert. Deretter ramser han opp 5 punkter det han skjeller meg ut, og ingenting gir meining.

Blant anna skriv han: “Du sier du er lege. Antar at du ikke har havnet på SUS direkte fra studie, og at du har jobbet litt i allmennpraksis”.

Ufatteleg uproffesjonelt og respektlaus oppførsel ovenfor pasient OG kollega. Bytta fastlege med ein gong, og anbefaler ikkje Vedad Drace.

Beste legen i byen

Jeg har aldri hatt en bedre lege. Han er profesjonell, trygg, direkte og rolig. Han vil ditt beste og du føler deg ivaretatt og sett.
Han er alltid presis og han har allikevel tid til det du måtte ha hjelp til. Han dømmer ikke, tar deg seriøst og man føler seg alltid velkommen.
Han er tilgjengelig og har alltid tid.
Kunne ikke bedt om en bedre lege enn Vedad.

Terningkast 6

Har vært hos Vedad et par tre ganger de siste 3 - 4 årene.
Virker veldig dyktig. Tar problemene dine seriøst, lytter og forklarer og setter i gang nødvendig behandling hvis det trengs.

Også veldig bra på Lab og ekspedisjon.

Ikke helt på bølgelengde

Skiftet til ny på grunn av fikk nærmere bosted,Veldig flink i starten men ble vanskelig etterhvert..

Respektløs

Har tidvis hatt en tidvis god relasjon til legen, tidvis dårlig. Men ble møtt med så stor mangel på empati og respekt i dagens konsultasjon vedrørende min 2 år gamle datter i dag. Var også spydig og truende i konsultasjon. En av sykepleieren på laben kom også med respektløse og flåsete uttaleser om validideten av årsaken til timen vår. Hilsen lege-mor. Anbefales ikke videre.