Madlakrossen Legesenter DA

Telefonnummer51 59 95 5051 59 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord

Siste vurderinger av Madlakrossen Legesenter DA

Ufyselig lege

Lege: Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki Skrevet

Var hos Jan fordi min fastlege hadde ferie. Jan satte spørsmålstegn ved diagnose satt ved sykehuset og mente det va for dårlig dokumentert, men gadd ikke lese gjennom dokumentasjonen.. Det var nærmest umulig å kommunisere med Jan, og han avbrøt meg hver gang jeg prøvde si noe. Nærmest kastet meg ut selv om det ikke var noen pasienter på venterommet og jeg hadde vært inne i 3 min. Skal aldri tilbake, og anbefaler folk å holde seg langt unna denne legen.

Wow

Lege: Vedad Drace Skrevet

Wow for ein lege! Min datter ble syk med feber og ble veldig uvell nå i uken! Vi har verdens beste lege som heter Marit Apeland hun er pr dags dato på ferie. Vi fikk oppgitt en ferie "vikar" lege Vedad å ble såååå godt mottatt! Han var nøye, hyggelig og aldeles imøtekommende. Han la henne inn på sus og gjor et riktig valg! Nå kan vi ta med en frisk jente på ferie takket være en dyktig nydelig lege !! Tusen takk vedad♥️Ps.. han ringte til og med på mandagen etter helgen for å høre hvordan det gikk!

Bare dårlig

Lege: Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki Skrevet

Vente tid starter fra 1h og opp. Jeg kan si ingjen ting, bare han kan snakke om... massse men aldri om dette som skjer nå.

Totalt Fraværende fastlege.

Lege: Zbigniew Jan Waldemar Czarnecki Skrevet

Jeg besøkte min fastlege Czarnecki idag og i går angående en henvendelse / legeerklering til pasientreiser. Trengte dette da jeg skulle til undersøkelse utenbys. Jeg ble direkte skjelt ut av Czarnecki, her var det ingen hjelp å få, det var ikke hans jobb å gjøre dette. Det er det, selv om han ikke vil. Denne mann komuniserer kun med sin PC og har ikke evne til å lytte til sine pasienter, heller ei å hjelpe.

Noe mer ufin oppførsel og nedverdigende enn dette har jeg aldri opplevd. Det er siste gang jeg benytter han som fastlege. Jeg kom grinende hjem. Det skal ikke være slik.

Misfornøyd

Lege: Mario Jorge Rodrigues Pereira Skrevet

- lite interesse for hva du har og si
- upresis tilbakemelding
- alltid forsinket