Madlakrossen Legesenter

Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Madlakrossen Legesenter

Frekk og respektlaus

Lege: Vedad Drace Skrevet

Som lege sjølv må eg dessverre meddele at eg aldri før har blitt så dårleg møtt og behandla av ein anna lege som Vedad Drace.

Eg spurte om råd til korleis vi skulle gå frem for å få overført min journal til han, siden det var viktig info og medisinering som han må overta ansvaret for å skrive ut til meg som min nye fastlege. Isteden for å hjelpe og rådføre, valgte Dr. Drace først og fremst å kalle meg ukonsentrert. Deretter ramser han opp 5 punkter det han skjeller meg ut, og ingenting gir meining.

Blant anna skriv han: “Du sier du er lege. Antar at du ikke har havnet på SUS direkte fra studie, og at du har jobbet litt i allmennpraksis”.

Ufatteleg uproffesjonelt og respektlaus oppførsel ovenfor pasient OG kollega. Bytta fastlege med ein gong, og anbefaler ikkje Vedad Drace.

Flink fastlege

Lege: Victoria Charlotte Olsen Skrevet

Koselige helsesekretærer og punktlig fastlege som svarer raskt på e-konsultasjon og telefontime. Tar seg god tid til å lytte og ser på sammensatte problemer.

Den beste legen jeg har hatt og truffet.

Lege: Kai Kronfeldt Skrevet

Dr Kai Kronfeldt er opptatt av rotårsaken til plager og sykdommer, og han ser hele mennesket Jeg opplever han som veldig kunnskapsrik, grundig og interessert. En trygghet er at han er i svært god form selv, og sånn sett demonstrerer at han vet hva han snakker om. Hadde alle leger vært som han ville landet hatt en betydelig friskere befolkningen. Den forrige fastlegen jeg hadde brukte jeg ikke på mange år, og jeg hører mange folk si det samme om den de har. Når leger blir sykere enn en selv, og sliter med å ta vare på sin egen helse, kommer mine varsel flagg opp. Dr Kronfeldt er prakt eksempelet på det motsatte.

Hittil min beste fastlege

Lege: Victoria Charlotte Olsen Skrevet

Punktlig, trygg, kunnskapsrik og lyttende. Hun tar pasienten på alvor og har rikelig med kompetanse. Stort pluss at hun alltid er blid og har tilstrekkelig med tid

Beste legen i byen

Lege: Vedad Drace Skrevet

Jeg har aldri hatt en bedre lege. Han er profesjonell, trygg, direkte og rolig. Han vil ditt beste og du føler deg ivaretatt og sett.
Han er alltid presis og han har allikevel tid til det du måtte ha hjelp til. Han dømmer ikke, tar deg seriøst og man føler seg alltid velkommen.
Han er tilgjengelig og har alltid tid.
Kunne ikke bedt om en bedre lege enn Vedad.