Mario Jorge Rodrigues Pereira

Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Mario Jorge Rodrigues Pereira er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mario Jorge Rodrigues Pereira

Timeavtale

Jeg har gang på gang bestilt time som første pasient kl. 09:15. i håp om å komme inn på avtalt tid. I løpet av de siste to årene har jeg aldri kommet inn til avtalt time. Jeg har et par gagner blitt sittende å vente inn til 45 minutter etter avtalt time.
For de av oss som er i arbeid, er dette trasig, da slike forsinkelser går ut over vårt arbeid, og arbeidsgiver og kollegaer lurer på hvorfor legebesøk tar så lang tid for meg, etter som en kun er inne i 5 minutter.
FORSLAG til forbedring, som ikke koster noe, og som ville være en vinn / vinn situasjon for både legesenteret, legen og pasientene:
- Respekter avtalt tid
- Overhold timeavtaler til avtalt tid.

lite kontakt med pasienten, uhyggelig oppførsel

Fikk time via Helse responsen der jeg skrev og beskrev plagene mine om iryggen og magen..
Ventet på timen over 3 kvarter i overtid og undersøkelsen tok bare 5 min ved å undersøkte kun magen. Men det var mest smerte i ryggen som han nektet å høre og undersøke, begrunnet med kolsultasjonstiden var ute.
Betalt 287 kr inkludert bloprøver.

Sysnes det var uetisk og og dårlig behandlig. har nå samme plagene som jeg ikke fikk svar på.

"Super-Mario"

Hyggelig liten kar som alltid har det travelt. Vil gjerne presse gjennom flest mulig pasienter på kortest mulig tid. Likevel ligger han ofte langt bak skjema. En time på venterommet er ikke uvanlig. Skal man ringe og bestille time, må man beregne god tid. Man må ofte høre på tidenes mest plagsomme ventemusikk, i 15 min før man kommer gjennom.

Hører ikke pasienten

For det første er det helt forferdelig dårlig servise av de som jobber i skranken. Hver gang jeg ringte for å bestille legetime var det over 10 minutter i telefonkø, og da jeg endelig fikk snakke med de som arbeidet på legekontoret fikk jeg gang på gang inntrykk av at jeg var til bry. Jeg ble ikke godt ivaretatt på noen måte.

Inne hos legen var det likedan. Han har veldig dårlig tid, og jeg fikk så vidt snakket ferdig før han jaget meg ut.

Jeg ble aldri hørt, til tross for at jeg oppsøkte legen gang på gang med de samme plagene. Jeg måtte bytte fastlege for å få behandlingen jeg trengte.

god lege

jobber i nordsjøen og har hatt en del leddsmerter tidligere oppgjennom årene , mario forstod i denne tid problemene mine og sykemeldte meg når dette trengtes, henviste til MR etc, plagene har av seg selv egentlig blitt borte, men syntes mario gjorde de riktige valg i denne perioden med leddsmertene ,
har mario som fast lege og er godt fornøyd .
men jeg er ellers litt enig med resten her at det kan virke som han har det litt travelt.