Mario Jorge Rodrigues Pereira

Madlakrossen Legesenter

1994

Madlakrossen Legesenter Telefonnummer51 59 95 5051 59 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord
Mario Jorge Rodrigues Pereira er en av 111 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Mario Jorge Rodrigues Pereira

Misfornøyd

- lite interesse for hva du har og si
- upresis tilbakemelding
- alltid forsinket
- virker stresset

Denne legen sluttet jeg hos da han bare spurte om jeg skulle ha sykemelding istedenfor å hjelpe meg.
Lang tid for å komme inn også.
Uff

Timeavtale

Jeg har gang på gang bestilt time som første pasient kl. 09:15. i håp om å komme inn på avtalt tid. I løpet av de siste to årene har jeg aldri kommet inn til avtalt time. Jeg har et par gagner blitt sittende å vente inn til 45 minutter etter avtalt time.
For de av oss som er i arbeid, er dette trasig, da slike forsinkelser går ut over vårt arbeid, og arbeidsgiver og kollegaer lurer på hvorfor legebesøk tar så lang tid for meg, etter som en kun er inne i 5 minutter.
FORSLAG til forbedring, som ikke koster noe, og som ville være en vinn / vinn situasjon for både legesenteret, legen og pasientene:
- Respekter avtalt tid
- Overhold timeavtaler til avtalt tid.

lite kontakt med pasienten, uhyggelig oppførsel

Fikk time via Helse responsen der jeg skrev og beskrev plagene mine om iryggen og magen..
Ventet på timen over 3 kvarter i overtid og undersøkelsen tok bare 5 min ved å undersøkte kun magen. Men det var mest smerte i ryggen som han nektet å høre og undersøke, begrunnet med kolsultasjonstiden var ute.
Betalt 287 kr inkludert bloprøver.

Sysnes det var uetisk og og dårlig behandlig. har nå samme plagene som jeg ikke fikk svar på.

"Super-Mario"

Hyggelig liten kar som alltid har det travelt. Vil gjerne presse gjennom flest mulig pasienter på kortest mulig tid. Likevel ligger han ofte langt bak skjema. En time på venterommet er ikke uvanlig. Skal man ringe og bestille time, må man beregne god tid. Man må ofte høre på tidenes mest plagsomme ventemusikk, i 15 min før man kommer gjennom.