Madlakrossen Legesenter

Madlamarkveien 2 4041 Hafrsfjord

Siste vurderinger av behandlere ved Madlakrossen Legesenter

legen og pasienten lytting er ikke den beste

Lege: Vedad Drace Skrevet

Jeg tror at legen må høre bedre hvem type pasienten den har foran, uansett kjønn. Å repetere/oppsummere det som pasienten sier eller forteller kan den bekrefte at legen lytter godt. Etterpå kan den prioriterer utfra det pasienten får inntrykk, for diagnosen kommer fra pasientens individualistisk opplevelser.

Useless

Lege: Mario Jorge Rodrigues Pereira Skrevet

The worst doctor in my life, always late, never on time, even where nobody was in the line,kept me waiting at least 30 min .always in the race, 5min visit and off you go.

Mario Pereira

Lege: Mario Jorge Rodrigues Pereira Skrevet

Jeg med min samboer dro til Mario for at hun skulle få undersøkt problemer med underlivet. Hun fikk ikke forklare ferdig før han bare sa at det ikke var grunn til å komme hit å insinuerte nesten at vi kastet bort tiden hans men sa alikevel kunne se på det. Min kjæreste spurte da (veldig fint og høffelig) om å bli sett av en kvinnelig ettersom hun er ukomfortabel grunnet tidligere traumer som han er klar over. Hun ble da møtt med latter og ble latterliggjort for dette, og fikk forklart at han er den eneste som kunne se på dette men hun kunne bli henvist til kvinnelig gynekolog om ønskelig. Hun er i store smerter og har kraftig nedsatt allmenn tilstand så jeg rådet henne til å la ham se på det alikavell for å bare få det overstått. Min kjæreste har vært pasient hos Mario i nær 10 år og er forsen så å si hver gang. Jeg skriver dette imens vi sitter på et undersøkelsesrom hvor vi nå har ventet i over 45minutter uten at noen har sjekket inn på henne. Høyst uproffesionell og dårlig holding. Ekstrem uhøffelig og usympatisk. Hold deg borte fra ham.

Uprofesjonell og uhøflig

Lege: Mario Jorge Rodrigues Pereira Skrevet

Dårligste legen jeg har vært borti. Får deg til å føle at du må haste deg gjennom å fortelle om helseplagene dine og føles som han ikke lytter eller har noen interesse av å forstå. Han henviste meg til aleris for kneoperasjon og insisterte på at dette skulle dekkes av det offentlige.

Etter 1,5 måned får jeg brev av aleris, der de forklarer at dette ikke dekkes. Når jeg kommer tilbake til Mario, legger han skylden på dem og sier at han syntes det er dårlig og at ventelisten på sykehuset er så lang at han lurer på om jeg syntes det er vært å vente. Venter fremdeles på operasjon, noe som kunne vært unngått hvis han hadde sjekket dette med en gang.

Han er alltid minst 30 min forsinket og beklager seg aldri for dette. Fikk en gang beskjed om å komme tilbake neste uke for blodprøver fordi det var mange i kø etter meg.

Kan ikke understreke nok hvor nye jeg fraråder denne legen.

Står på venteliste for å bytte lege og gleder meg til dette 😊

Uhøflig

Lege: Mario Jorge Rodrigues Pereira Skrevet

For det første var han forsinket deretter orket han ikke å snakke med pasienten (barn) Han virket arrogant og ville bruke minst mulig tid før han bokstavelig talt kastet oss ut.