Nes Medisinske Senter

Rådhusgata 26 2150 Årnes

Siste vurderinger av behandlere ved Nes Medisinske Senter

Kunne ikke hatt noen bedre

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Hun er så trygg og flink på det hun gjør. Får meg alltid til å føle meg ivaretatt og at hun alltid har tid til meg. Varm og åpen. Lytter og forståelsesfull.
Kan være litt ventetid på venteværelse, men det har absolutt ingenting å si når du kommer inn og hun har full fokus til deg.
Selv når timen er ferdig spør hun om det et noe annet jeg trenger hjelp til eller noe mer jeg vil ta opp.

Beste legen

Lege: Berit Rimstad Skrevet

Jeg har hatt denne legen lenge, tar seg tid og viser stor forståelse ovenfor dine problemer og lytter veldig godt etter. Bruker god tid på deg, derfor blir det litt ventetid. Men jeg hadde valgt en forståelsesfull lege som tar seg tid til pasienten, enn en som tar seg 15 minutter for så å kaste deg ut igjen. Det er så langt den beste legen i Nes Legesenter. Har absolutt ingenting å klage på, har aldri hatt bedre service fra sekretærene og høfligheten man imøtekommer er bedre enn bra. Den er best! Hadde anbefalt Berit til de store og små. Overalt er det en 10/10.

Fantastisk lege

Lege: Karina Bjerkeli Ridderseth Skrevet

Kunnskapsrik. Lytter, spørrende, har alltid god tid og gir tillit. Vil gjerne følge opp status og prøver.

Tar pasienten på alvor - søker kunnskap

Lege: Karina Bjerkeli Ridderseth Skrevet

Fantastisk lege som lytter og engasjerer seg for å hjelpe. Virker å være godt forberedt ved å ha lest journal slik at historikk ikke er ukjent. Skriver ikke sykemeldinger med rund hånd og setter krav.

Trygg og imøtekommende

Lege: Karina Bjerkeli Ridderseth Skrevet

Alltid i rute, er vennlig, kunnskapsrik og tar seg god tid. Følger også opp ved å ta kontakt utenom konsultasjon.