Krossen Legekontor AS

Kleppelundsveien 15 4352 Kleppe

Siste vurderinger av behandlere ved Krossen Legekontor AS

Trygghet

Lege: Cecilie Lerstøl Cais Skrevet

Jeg er fantastisk takknemlig for å ha Cecilie som fastlege! Hun tar tak i alle problem, tar spørsmål seriøst og henviser til de rette etatene når det trengs 💞
Et stort pluss er å få svar på spørsmål eller prøver sent på kvelden, ei dame som gjør det hun kan for pasientene sine 💞

Empatisk og trygg

Lege: Håvar Skoland Skrevet

Lett å kommunisere med, tar hensyn til din mening og dine behov. Lege med mye empati, tar det du sier på alvor. Gir utfyllende informasjon om medisiner og foreslår forskjellige muligheter. Utrolig fornøyd med min lege. Takk!

Fantastisk lege!

Lege: Cecilie Lerstøl Cais Skrevet

Så glad for at hun hadde ledig da min forrige lege gikk av med pensjon. Jeg blir sett og hørt, og hun plukker opp ballen og sørger for å følge opp helt til mål. Hun burde kanskje øve litt på å faktisk ta fri ved arbeidsdagens slutt, for meldinger blir jammen besvart til alle døgnets tider. Fantastisk service for oss pasienter selvsagt, men kan vel ikke være så bra for henne i lengden❤️

Muligens overarbeidet

Lege: Cecilie Lerstøl Cais Skrevet

Føler jeg ikke ble sett eller hørt...
Innom flere ganger med plager men ingen hjelp å få. Alt ser fint ut på blodprøvene var det jeg fikk høre. Jeg fikk ikke tilsendt skriftlige verdier av blodprøvene.

Følte jeg ble behandlet som en kjøttsekk som måtte medisineres når jeg til slutt fikk en diagnose.

Når jeg viser ønske til å redusere medisinering, får jeg en skriftlig melding om å doble dosen. Dette synes jeg er utrolig sårende, uprofesjonelt og respektløs.

Ok?

Lege: Øystein Jektnes Balle Skrevet

Har gått til Øystein i ca 1 år. Har fått goe hjelp men føler at han ikke lytter til meg når eg forteller at nå trenger eg sykemelding. Føler til tider eg blir presset til å jobbe når helsen ikke er bra.