Psykolog Christine Lien AS

Telefonnummer934 11 635934 11 6 ...
Fortunen 7, 6. etasje 5013 Bergen

1 vurdering

Siste vurderinger av Psykolog Christine Lien AS

Tillitsskapende og dyktig

Hilde Christine Homstvedt Lien Skrevet

Psykolog Lien møtte mine forventninger og behov fra første stund. Jeg følte meg trygg og veldig godt ivaretatt, og dette ga et godt grunnlag for personlig utvikling. I tillegg er hun faglig dyktig og utfordret meg på videre utvikling og utforsking av egne reaksjoner og følelser. Jeg lærte svært mye av timene hos Christine, både personlig og med god nytte også i profesjonell sammenheng ved at jeg har fått bedre innsikt i kommunikasjon.

En fantastisk parterapeut

Hilde Christine Homstvedt Lien Skrevet

Det var en stor barriere for oss å gå til psykolog for å få hjelp til parforholdet. Vi kom til Christine med et forhold som var preget av dårlig kommunikasjon, og mye frustrasjon mellom oss. Vi ble anbefalt Christine av noen venner. Christine er helt unik når det gjelder å få tak i, forstå og håndtere de underliggende følelsene hos oss begge, hvordan det påvirker forholdet til partneren din og hvordan du ved å forstå hva som skjer i deg selv kan forbedre kommunikasjonen. Hun er en fantastisk person som har gitt trygghet og omsorg til oss begge, slik at vi begge har våget å åpne oss. Vi har hatt veldig god hjelp av Christine og anbefaler henne på det varmeste.