Løken Legekontor

Hølandsveien 2008 1960 Løken

Siste vurderinger av behandlere ved Løken Legekontor

sjekker alt meste

Lege: Premkumar Kugapirasath Skrevet

Hører ,ikke bagatelliser pasienter, nøye bra lege. Har vært med gutten min. Vi fått time med en gang ved akutt og tokk oss på alvor. Egentlig kommet vi enda fortere og kommet med en gang til legen. Tokk alle nødvendige prøver og fortalte om behandling 👍

Flink, men lang ventetid

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Har hatt henne så lenge jeg kan huske. Hun er flink og kan sine saker, og der hun er usikker på noe så sier hun det og ikke våser rundt med å late som om hun kan det. Hun tar seg god tid til å høre og sjekke pasienten, noe som dessverre kan gå utover ventetiden til de andre pasientene. Kan nesten aldri forvente å komme inn til ditt tidspunkt med mindre du er dagens første pasient.

Dyktig lege

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Flink lege som bruker god tid. Hun henviser til nødvendige undersøkelser og tar det du sier på alvor. Har brukt henne i mange år og synes hun gjør en god jobb. Hun følger opp avtaler.

En flink lege

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Jeg har brukt denne fastlegen i mange år. Hun er alltid hyggelig og interessert i å finne årsaken til problemene. Tar seg god til til pasienten. Noe forsinket. Hun virker faglig dyktig og er ikke villig til å gripe til reseptblokken for alt mulig. Flink til å henvise videre ved behov. Grundig og flink.

God faglig, men dårlig tidsberegning.

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Har ikke noe å utsette på det faglige. Hun kan det hun driver med, men klarer ikke å holde tidsfrister. Må ofte vente minst en time for å komme inn. Når man første har kommet inn får man hjelp til det man lurer på, men det er vanskelig å bli henvist videre når man helt klart trenger det.