Løken Legekontor

Hølandsveien 2008 1960 Løken

Siste vurderinger av Løken Legekontor

Setter seg grundig inn i ting

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Hun er faglig dyktig og setter seg inn i ting og undersøker dersom hun ikke vet svaret. Hun husker kanskje ikke så mye fra gang til gang men det veier hun opp for ved at hun er grundig når du først er der. Alltid +/- 1 time forsinket.

Tar pasienten på alvår !

Lege: Premkumar Kugapirasath Skrevet

Meget grundig lege som møter deg som et
medmenneske , han er høflig og flink til å forklare
deg om sykdommen , flink til å følge deg opp.

sjekker alt meste

Lege: Premkumar Kugapirasath Skrevet

Hører ,ikke bagatelliser pasienter, nøye bra lege. Har vært med gutten min. Vi fått time med en gang ved akutt og tokk oss på alvor. Egentlig kommet vi enda fortere og kommet med en gang til legen. Tokk alle nødvendige prøver og fortalte om behandling 👍

Flink, men lang ventetid

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Har hatt henne så lenge jeg kan huske. Hun er flink og kan sine saker, og der hun er usikker på noe så sier hun det og ikke våser rundt med å late som om hun kan det. Hun tar seg god tid til å høre og sjekke pasienten, noe som dessverre kan gå utover ventetiden til de andre pasientene. Kan nesten aldri forvente å komme inn til ditt tidspunkt med mindre du er dagens første pasient.

Dyktig lege

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Flink lege som bruker god tid. Hun henviser til nødvendige undersøkelser og tar det du sier på alvor. Har brukt henne i mange år og synes hun gjør en god jobb. Hun følger opp avtaler.