Løken Legekontor

1960 Løken

Siste vurderinger av Løken Legekontor

Tidenes lege!

Lege: Are Hansen Skrevet

Jeg er i kontakt med fastlegen mange ganger i løpet av ett år og blir tatt godt imot hver gang. Får time raskt og han ringer alltid tilbake. Har alltid en løsning og forklarer nøye. Meget dyktig! Hatt han som fastlege i 5-6 år.

Min tidligere fastlege sendte meg hjem med en alvorlig tilstand jeg gikk med i et års tid. Etter mitt første møte med Are, konkluderte han raskt med hva det kunne være og jeg ble sendt inn til sykehus samme dag og operert umiddelbart.

Kunne ikke vært mer fornøyd!

heksedoktor

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Større sjanse for å få kjerringråd enn ordentlig hjelp... bagaliserer og hører egentlig ikke etter...

Super lege!

Lege: Are Hansen Skrevet

Han er flink, tar spørsmål på alvor og opplyser om det som trengs. Han er veldig flink til å være presis, man slipper å sitte å vente på timen.

Fantastisk fastlege!

Lege: Are Hansen Skrevet

Are Hansen er en lege som tar seg tid til deg, og har deg i fokus når du er det. Han sitter ikke og skriver mens han snakker. Hansen er alltid presis og ordner alt av henvisninger, attester og prøver med en gang. Anbefales!

sier bare hva det ikke er..

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Jeg har hatt marie som fastlege i 1,5 år nå. Generelt hos løken legekontor, føler jeg meg uvelkommen og blir heller ikke tatt spessielt godt i mot. Henne har aldri kommet med et konkret svar, bare en vurdering av hva det ikke er. Alltid lang vente tid (opptil3 uker) og ender nesten alltid opp med en vikar.