Løken Legekontor

Tlf: 63 85 48 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Løken Legekontor

Dyktig og empatisk fastlege

Lege: Are Hansen Skrevet

Are Hansen kan anbefales på det varmeste. Han er ryddig, presis , lytter empatisk og er dyktig i sin legegjerning.

Flink, men lang ventetid

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Har hatt henne så lenge jeg kan huske. Hun er flink og kan sine saker, og der hun er usikker på noe så sier hun det og ikke våser rundt med å late som om hun kan det. Hun tar seg god tid til å høre og sjekke pasienten, noe som dessverre kan gå utover ventetiden til de andre pasientene. Kan nesten aldri forvente å komme inn til ditt tidspunkt med mindre du er dagens første pasient.

5 stjerners.

Lege: Are Hansen Skrevet

dyktig og hyggelig lege. God til å riktig diagnose og løsningsorientert. alltid i godt humør. Ikke aktuelt å bytte fastlege.

Dyktig lege

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Flink lege som bruker god tid. Hun henviser til nødvendige undersøkelser og tar det du sier på alvor. Har brukt henne i mange år og synes hun gjør en god jobb. Hun følger opp avtaler.

Tidenes lege!

Lege: Are Hansen Skrevet

Jeg er i kontakt med fastlegen mange ganger i løpet av ett år og blir tatt godt imot hver gang. Får time raskt og han ringer alltid tilbake. Har alltid en løsning og forklarer nøye. Meget dyktig! Hatt han som fastlege i 5-6 år.

Min tidligere fastlege sendte meg hjem med en alvorlig tilstand jeg gikk med i et års tid. Etter mitt første møte med Are, konkluderte han raskt med hva det kunne være og jeg ble sendt inn til sykehus samme dag og operert umiddelbart.

Kunne ikke vært mer fornøyd!