Løken Legekontor

Tlf: 63 85 48 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Løken Legekontor

Dyktig lege

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Flink lege som bruker god tid. Hun henviser til nødvendige undersøkelser og tar det du sier på alvor. Har brukt henne i mange år og synes hun gjør en god jobb. Hun følger opp avtaler.

Tidenes lege!

Lege: Are Hansen Skrevet

Jeg er i kontakt med fastlegen mange ganger i løpet av ett år og blir tatt godt imot hver gang. Får time raskt og han ringer alltid tilbake. Har alltid en løsning og forklarer nøye. Meget dyktig! Hatt han som fastlege i 5-6 år.

Min tidligere fastlege sendte meg hjem med en alvorlig tilstand jeg gikk med i et års tid. Etter mitt første møte med Are, konkluderte han raskt med hva det kunne være og jeg ble sendt inn til sykehus samme dag og operert umiddelbart.

Kunne ikke vært mer fornøyd!

heksedoktor

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Større sjanse for å få kjerringråd enn ordentlig hjelp... bagaliserer og hører egentlig ikke etter...

Super lege!

Lege: Are Hansen Skrevet

Han er flink, tar spørsmål på alvor og opplyser om det som trengs. Han er veldig flink til å være presis, man slipper å sitte å vente på timen.

Fantastisk fastlege!

Lege: Are Hansen Skrevet

Are Hansen er en lege som tar seg tid til deg, og har deg i fokus når du er det. Han sitter ikke og skriver mens han snakker. Hansen er alltid presis og ordner alt av henvisninger, attester og prøver med en gang. Anbefales!

sier bare hva det ikke er..

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Jeg har hatt marie som fastlege i 1,5 år nå. Generelt hos løken legekontor, føler jeg meg uvelkommen og blir heller ikke tatt spessielt godt i mot. Henne har aldri kommet med et konkret svar, bare en vurdering av hva det ikke er. Alltid lang vente tid (opptil3 uker) og ender nesten alltid opp med en vikar.

Grunndig og hyggelig

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Legen el alltid blid og imøtekommende. Tar seg den tiden som trengs til en grunndig undersøkelse. Henviser villig videre til spesialist om det synes nødvendig. Jeg føler meg trygg i denne legens hender.

Kan ikke få bedre lege!!!

Lege: Are Hansen Skrevet

Tar seg tid, følger opp og er intr. Måtte dessverre bytte fastlege, da det ble for langt og dra om noe akutt skulle skje, men angrer på valget jeg har tatt!

Dyktig dame!

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

En dyktig lege som tar pasienten på alvor, tar seg god tid og er løsningsorientert. Har vært min fastlege i over 5 år, og jeg føler meg alltid ivaretatt nær jeg har vært der.
OG hun smiler!!!!

En av de beste legene jeg har vært hos.

Lege: Are Hansen Skrevet

Er ikke mye syk, men de få gangene jeg har måtte oppsøke fast lege så har ting blitt tatt tak i.
Ringer tilbake, følger opp og ordner ting.
Forklarer ting i på en måte som man forstår.
Kan prate om vær og vind, jordnær og virker intr.
Svært godt fornøyd.

En flink lege

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Jeg har brukt denne fastlegen i mange år. Hun er alltid hyggelig og interessert i å finne årsaken til problemene. Tar seg god til til pasienten. Noe forsinket. Hun virker faglig dyktig og er ikke villig til å gripe til reseptblokken for alt mulig. Flink til å henvise videre ved behov. Grundig og flink.

Utrolig dyktig

Lege: Are Hansen Skrevet

Jeg er en av de som dessverre må til lege ofte. Are Hansen er den beste legen jeg har hatt. Utrolig dyktig, tar en alvorlig, følger opp, engasjert og interessert. Anbefales

Vimset og uinteressert

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Har hatt henne som fastlege i 5 år, hun er grådig interessert i å skrive ut piller til alt mulig rart - men ser sjelden etter årsaken til smerter og problemer. Har enda til gode å bli sjekket ut av henne, over halvveis i svangerskapet. Helt umulig å skaffe hastetimer - har ventetid på flere uker. Når jeg endelig får time får man følelsen av at hun stresser gjennom og ikke tar deg alvorlig.

Flink når du kun trenger resepter men tar ikke vare på pasientene.

God faglig, men dårlig tidsberegning.

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Har ikke noe å utsette på det faglige. Hun kan det hun driver med, men klarer ikke å holde tidsfrister. Må ofte vente minst en time for å komme inn. Når man første har kommet inn får man hjelp til det man lurer på, men det er vanskelig å bli henvist videre når man helt klart trenger det.

Fantastisk fastlege!

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Får time kjapt hvis jeg trenger det, har god kommunikasjon og får svar på det jeg lurer på. Føler meg alltid godt ivaretatt.

Interessert, grundig og flink til å lytte

Meget godt fornøyd !!
Jeg føler meg trygg på å få hjelp når jeg en sjelden gang virkelig trenger det.

Sett legen 1-2 ganger på 4-5år

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Dette er legen til min datter. I løpet av 4- snart 5 år som vi har brukt henne har vi kun møtt på fastlegen 1-2 ganger. Og småbarn i alderen 0-5år er ganske ofte syke. Vi ender alltid opp hos en av de andre eller en vikar.

positiv og alltid blid

Lege: Marie Togstad Stige Skrevet

Alltid blid og imøtekommende. Omsorgsfull og tar meg alltid på alvor, noe manhe leger ikke gjør med oss som er smertekronikere.
Alltid interessert i hvordan jeg har det............