Løken Legekontor

Hølandsveien 2008 1960 Løken

Siste vurderinger av Løken Legekontor

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Arsum Aziz Skrevet

Han tar seg tid til deg som pasient, er lyttende og kommer med gode forslag. Alltid blid og vennlig. Anbefales.

Lat

Lege: Arsum Aziz Skrevet

Begynner brått med at han fornekter det flere andre leger har vurdert. Vanskelig å snakke med, ser ikke på deg, taster kun på tastaturet. Jeg ga han en problemstilling som krever blod eller urinprøve for å be/avkrefte. Han tok hva som så ut som en fysisk generell test på meg før han konkluderte med svaret «nei». Var nærmere ubehagelig, han var usikker på en annen problemstilling så da kom det en veldig dyktig dame som hjalp meg og ga meg resept som videre hjalp meg. Forstår det slik at denne mannen er ung og kanskje ny men dette er min opplevelse.

Anbefales ikke!

Lege: Arsum Aziz Skrevet

Hadde flere uheldige møter med Aziz som gjorde at jeg gikk misfornøyd ut av legekontoret hver gang. Virket ikke som han helt visste hva han verken holdt på med eller snakket om. Han hadde ikke kjennskap til hvordan man foretok enkle prøver og prosedyrer, og ting som vitaminer. D3 var et vitamin som han mente ikke eksisterte, kun vanlig D-vitamin. Måtte rett og slett krangle med han hver legetime, noe jeg slettes ikke likte! Han spurte meg ofte hva det neste steget var da han var usikker på måten å gjør ting på. Forventer at en lege har mer kunnskap enn en gjennomsnittlig nordmann, og at han vet hva han holder på med. Håper han har forbedret seg siden sist da dette var ca. 1,5 år siden. Ikke fornøyd!

En lege ser som mennesker og behagelig

Lege: Premkumar Kugapirasath Skrevet

Han er flink og lytter, og tar godt bare på meg som pasient. Veldig fornøyd. Tar ting alvorlig når det er grunn for de. Jeg er heldig å ha han som min fastlege .

Setter seg grundig inn i ting

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Hun er faglig dyktig og setter seg inn i ting og undersøker dersom hun ikke vet svaret. Hun husker kanskje ikke så mye fra gang til gang men det veier hun opp for ved at hun er grundig når du først er der. Alltid +/- 1 time forsinket.