Løken Legekontor

Hølandsveien 2008 1960 Løken

Siste vurderinger av behandlere ved Løken Legekontor

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Tar seg tid til sette seg inn i ditt sykdomsforløp, sjekker opp om hun er usikker på noe. Henviser til spesialist og følger opp. Har vært min lege i nærmere 30 år og kunne ikke tenke meg å bytte. Det kan være lang ventetid men det er kanskje jeg som skaper forsinkelser en annen gang. Hun tar seg tid til å lytte.

Dyktig

Lege: Premkumar Kugapirasath Skrevet

En som møter pasienten og går inn for å hjelpe. Medmenneske som tar deg på alvor, og som gjør det han kan for å hjelpe. Også innen rimelighetens tid.
Anbefales

Gir tillitsfullt inntrykk

Lege: Arsum Aziz Skrevet

Hyggelig! Viser empati og tar meg som pasient på alvor. Tar kontakt med sykehuset hvis han er i tvil om oppfølging.

Faglig dyktig

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Har vært min fastlege i snart 20 år. Jeg går til jevnlig kontroll hver tredje måned og kan ikke få fullrost henne. Hun er grundig og dyktig og ved tvil er hun rask til å henvise videre. Litt forsinkelse trekker ikke ned etter min mening, det betyr bare at hun tar pasienten på alvor og tar seg tid til å lytte.

Lyttende til meg.

Lege: Arsum Aziz Skrevet

Jeg opplever at min fastlege, Arsum Aziz er veldig `tilstede`, han lytter til meg, og gir meg en god vurdering av mitt sykdomsbilde, og sender med videre til spesialist når det trengs. I helhet så er jeg VELDIG fornøyd med Arsum Aziz.