Løken Legekontor

Hølandsveien 2008 1960 Løken

Siste vurderinger av behandlere ved Løken Legekontor

Dyktig, besluttsom, og empatisk lege

Lege: Arsum Aziz Skrevet

Veldig fornøyd med dr. Aziz. Han er lett å kommunisere med. Kan nås via telefon eller på minside på helse Norge. Responderer raskt på forespørsel og er lett tilgjengelig. Han er imøtekommende og følger opp med gjennom behandlingsprosessen.

Lyttende. Viser stor empati.

Lege: Arsum Aziz Skrevet

Jeg var spent på hvordan min nye fastlege ville være. Arsum Aziz er lyttende og følger opp hvor det er nødvendig med spesialister uten at man selv må be om det. Han behandler sine pasienter som mennesker og ikke som en gammel bil! Godt humør har han også. Kort sagt: et godt medmenneske.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Tar seg tid til sette seg inn i ditt sykdomsforløp, sjekker opp om hun er usikker på noe. Henviser til spesialist og følger opp. Har vært min lege i nærmere 30 år og kunne ikke tenke meg å bytte. Det kan være lang ventetid men det er kanskje jeg som skaper forsinkelser en annen gang. Hun tar seg tid til å lytte.

Dyktig

Lege: Premkumar Kugapirasath Skrevet

En som møter pasienten og går inn for å hjelpe. Medmenneske som tar deg på alvor, og som gjør det han kan for å hjelpe. Også innen rimelighetens tid.
Anbefales

Gir tillitsfullt inntrykk

Lege: Arsum Aziz Skrevet

Hyggelig! Viser empati og tar meg som pasient på alvor. Tar kontakt med sykehuset hvis han er i tvil om oppfølging.