Løken Legekontor

Tlf: 63 85 48 90 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Løken Legekontor

sjekker alt meste

Lege: Premkumar Kugapirasath Skrevet

Hører ,ikke bagatelliser pasienter, nøye bra lege. Har vært med gutten min. Vi fått time med en gang ved akutt og tokk oss på alvor. Egentlig kommet vi enda fortere og kommet med en gang til legen. Tokk alle nødvendige prøver og fortalte om behandling 👍

Dyktig og empatisk fastlege

Lege: Are Hansen Skrevet

Are Hansen kan anbefales på det varmeste. Han er ryddig, presis , lytter empatisk og er dyktig i sin legegjerning.

Flink, men lang ventetid

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Har hatt henne så lenge jeg kan huske. Hun er flink og kan sine saker, og der hun er usikker på noe så sier hun det og ikke våser rundt med å late som om hun kan det. Hun tar seg god tid til å høre og sjekke pasienten, noe som dessverre kan gå utover ventetiden til de andre pasientene. Kan nesten aldri forvente å komme inn til ditt tidspunkt med mindre du er dagens første pasient.

5 stjerners.

Lege: Are Hansen Skrevet

dyktig og hyggelig lege. God til å riktig diagnose og løsningsorientert. alltid i godt humør. Ikke aktuelt å bytte fastlege.

Dyktig lege

Lege: Berte Marie Sundby Enger Skrevet

Flink lege som bruker god tid. Hun henviser til nødvendige undersøkelser og tar det du sier på alvor. Har brukt henne i mange år og synes hun gjør en god jobb. Hun følger opp avtaler.