Dalane legesenter

Gamle Sokndalsvei 38 4372 Egersund

Siste vurderinger av behandlere ved Dalane legesenter

Veldig fornøyd

Lege: John Birger Christensen Skrevet

Hatt denne fastlegen hele livet frem til nå ettersom jeg har flyttet. Veldig fornøyd med praksisen han utfører. Lytter godt og gjør en god jobb.

Særdeles dyktig,forståelsesfull, løsningsorientert,og blid

Lege: John Birger Christensen Skrevet

Beste fastlege som finnes.Dyktig delux fagmessig og klarer å utøve sin praksis meget godt.Er løsningsorientert, forklarer godt,en føler seg ivaretatt, henviser videre ved behov, og tar gjerne en tlf i etterkant for å høre at ting går bedre...Stor respekt til Birger,- fantastisk lege 👍🏼

Flink lege dette

Lege: John Birger Christensen Skrevet

Legen som fikk meg til å slutte å røyke. Så er evig takknemlig for det. Hører etter og flink til å få deg til å føle deg trygg og bra modtatt der. Kjempe fornøyd :)

Tar seg god tid, hyggelig. Men pass litt på han:)

Lege: John Birger Christensen Skrevet

Birger er alltid hyggelig. Selv om han alltid er forsinket så blir han ikke påvirket av det når det er din tur. Han er ikke stresset. Dersom du spør om å bli henvist et sted så gjør han det. Han hjelper deg til det du spør om. Men pass litt på. Litt distre gjør at du må passe på at han skrev ut den resepten, henviste rett sted etc.
Han er en typisk god fastlege.Kunne kanskje tenkt litt mer utenfor "boksen/alternativt. Jeg er uansett fornøyd med min fastlege.

Hjelpsom

Lege: John Birger Christensen Skrevet

Birger er svært imøtekommende og veldig effektiv. Det er egenskaper jeg setter pris på. Har heller ikke måttet vente lenge for ein time. Alt jeg spør om får jeg svar på.