John Birger Christensen

Tlf: 51 49 07 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
John Birger Christensen er en av 11 fastleger i Eigersund

Siste vurderinger av John Birger Christensen

Særdeles dyktig,forståelsesfull, løsningsorientert,og blid

Beste fastlege som finnes.Dyktig delux fagmessig og klarer å utøve sin praksis meget godt.Er løsningsorientert, forklarer godt,en føler seg ivaretatt, henviser videre ved behov, og tar gjerne en tlf i etterkant for å høre at ting går bedre...Stor respekt til Birger,- fantastisk lege 👍🏼

Flink lege dette

Legen som fikk meg til å slutte å røyke. Så er evig takknemlig for det. Hører etter og flink til å få deg til å føle deg trygg og bra modtatt der. Kjempe fornøyd :)

Tar seg god tid, hyggelig. Men pass litt på han:)

Birger er alltid hyggelig. Selv om han alltid er forsinket så blir han ikke påvirket av det når det er din tur. Han er ikke stresset. Dersom du spør om å bli henvist et sted så gjør han det. Han hjelper deg til det du spør om. Men pass litt på. Litt distre gjør at du må passe på at han skrev ut den resepten, henviste rett sted etc.
Han er en typisk god fastlege.Kunne kanskje tenkt litt mer utenfor "boksen/alternativt. Jeg er uansett fornøyd med min fastlege.

Hjelpsom

Birger er svært imøtekommende og veldig effektiv. Det er egenskaper jeg setter pris på. Har heller ikke måttet vente lenge for ein time. Alt jeg spør om får jeg svar på.

Den verste legen jeg har vært borti

Han klare ikke utføre en eneste ting. Legeerklæringer tar det opptil flere mnd å få, han svarer ikke på henvendelser og har ikke kontroll på noe.

Veldig behagelig og dyktig lege

Birger har vært min fastlege i mange år. Han har alltid tid til å høre på det jeg har å si og er alltid hjelpsom. Faglig er han veldig god og henviser videre kjapt når det er nødvendig. Jeg er heldig som har han som fastlege og anbefaler alle å sette seg på hans venteliste som selvsagt er full. Kan gi Birger de beste anbefalinger som lege og terapeut.

Imøtekommende og åpen for alle muligheter

Birger har evne til å høre på og undersøker alltid selv eller videresender meg til spesialist i de tilfeller det er nødvendig. Han har en meget god evne til å oversette diagnoser til et språk som kan forstås. Han gir heller ikke opp ved første korsvei dersom det er noen tvil om diagnose.
Kontorpersonalet er også alle tiders.