Jørpeland Legesenter

Telefonnummer51 74 21 0051 74 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Jørpeland Legesenter

Trygg og rolig lege

Lege: Hanna Helena Moldekleiv Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Hun tar deg på alvor, og har alltid tid til alle problemstillinger. Rolig, dyktig om omgjengelig lege.

Nedlatende

Lege: Helle Tveit Håland Skrevet

Da vi snakket om mine kneproblemer, og jeg informerte om å tidligere ha besøkt fysioterapeut, oppførte hun seg veldig nedlatende. Da vi var ferdige å diskutere det, husjet hun meg ut igjen før jeg rakk å spørre om andre ting, ettersom et vrangt kne ikke er for stor grunn til å vente en måned på legetime.

Trygg

Lege: Hanna Helena Moldekleiv Skrevet

Hei Hanna er den beste legen jeg har hatt. Jeg gleder meg så mye til hun er tilbake jeg teler ned dagene til hun kommer tilbake. Jeg bruker henne som samtale person. Og hun lytter bare på meg det jeg har og si 😍 Det har jeg ikke hatt dette året. Så det har jeg savnet. Gleder meg 😍

Trygg og god

Lege: Hanna Helena Moldekleiv Skrevet

Hanna er en fantastisk lege! Hun tar seg god tid til å lytte og sjekke. Dersom hun ikke kjenner så mye til en sak føler jeg alltid at hun dobbeltsjekker med andre eller finner ut av det. Jeg føler at hun lytter til meg og tar meg seriøst, og at hun bryr seg og vil meg vel.
Gleder meg til hun kommer tilbake!

Trygg og sikker lege

Lege: Helle Tveit Håland Skrevet

Helle er en dyktig lege. Har henne som fastlege til meg selv og mine tre barn. Hun undersøker grundige og tar ting på alvor. Bl.a. Da sønnen hadde symptomer som kunne minne mer om omgangssyke enn blindtarmbetennelse, Og vi mistenkte blindtarmbetennelse på grunn av magesmertene, så ble han sjekket grundige og vi ble sendt til sykehuset. Og det var blindtarmen.