Jørpeland Legesenter

Siste vurderinger av Jørpeland Legesenter

Hyggelig og imøtekommende.

Lege: Tanadda Plyton Skrevet

Bruker god tid på samtale før hun tar opp sykdomsbildet,smilende og hyggelig slik at jeg blir avslappet og rolig. Faglig dyktig og effektiv,rett og slett slik en lege skal våre. Vennlig hilsen Inge.

Fantastisk person

Lege: Tanadda Plyton Skrevet

For en person!! Denne lege ga meg tid til å snakke, forklare problem å hun viste forståelse, medfølelse samtidig som hun kom med medisinsk veiledning. Vurdere å flytte etter henne da jeg fant ut hun sluttet på varhaug legesenter. Anbefales på det sterkeste!!!

Trygg og rolig lege

Lege: Hanna Helena Moldekleiv Skrevet

Den beste legen jeg har hatt. Hun tar deg på alvor, og har alltid tid til alle problemstillinger. Rolig, dyktig om omgjengelig lege.

Nedlatende

Lege: Helle Tveit Håland Skrevet

Da vi snakket om mine kneproblemer, og jeg informerte om å tidligere ha besøkt fysioterapeut, oppførte hun seg veldig nedlatende. Da vi var ferdige å diskutere det, husjet hun meg ut igjen før jeg rakk å spørre om andre ting, ettersom et vrangt kne ikke er for stor grunn til å vente en måned på legetime.

Trygg

Lege: Hanna Helena Moldekleiv Skrevet

Hei Hanna er den beste legen jeg har hatt. Jeg gleder meg så mye til hun er tilbake jeg teler ned dagene til hun kommer tilbake. Jeg bruker henne som samtale person. Og hun lytter bare på meg det jeg har og si 😍 Det har jeg ikke hatt dette året. Så det har jeg savnet. Gleder meg 😍