Jørpeland Legesenter

Siste vurderinger av behandlere ved Jørpeland Legesenter

Utrolig dyktig lege

Lege: Tanadda Plyton Skrevet

Vi ble så utrolig godt ivaretatt av denne gode legen. Hun kom hjem til oss på kort tid, og ga gode faglige råd. Hun tok seg god tid, og er svært flink med barn!

Trygg og grundig

Lege: Tanadda Plyton Skrevet

Vi hadde et veldig positivt inntrykk av Tanadda da vi møtte henne som lege på legevakten. Hun gjorde alle riktige vurderinger av datteren vår som ikke åpenbart behøvde sykehusinnleggelse der og da, men som det viste seg senere den natten at var absolutt nødvendig.
Vi er veldig takknemlige.

Tatyana er flink og omsorgsfull

Lege: Tatyana Fossen Skrevet

Hun lytter til problemer og løser tilfredstillende helseproblemer. For hennes unge alderen virker hun veldig profesjonelle og omsorgsfull. Hun er også en veldig flink kirurg.

Hyggelig og imøtekommende.

Lege: Tanadda Plyton Skrevet

Bruker god tid på samtale før hun tar opp sykdomsbildet,smilende og hyggelig slik at jeg blir avslappet og rolig. Faglig dyktig og effektiv,rett og slett slik en lege skal våre. Vennlig hilsen Inge.

Fantastisk person

Lege: Tanadda Plyton Skrevet

For en person!! Denne lege ga meg tid til å snakke, forklare problem å hun viste forståelse, medfølelse samtidig som hun kom med medisinsk veiledning. Vurdere å flytte etter henne da jeg fant ut hun sluttet på varhaug legesenter. Anbefales på det sterkeste!!!