Jørpeland Legesenter

Telefonnummer51 74 21 0051 74 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no

Siste vurderinger av Jørpeland Legesenter

Nedlatende

Lege: Helle Tveit Håland Skrevet

Da vi snakket om mine kneproblemer, og jeg informerte om å tidligere ha besøkt fysioterapeut, oppførte hun seg veldig nedlatende. Da vi var ferdige å diskutere det, husjet hun meg ut igjen før jeg rakk å spørre om andre ting, ettersom et vrangt kne ikke er for stor grunn til å vente en måned på legetime.

Trygg

Lege: Hanna Helena Moldekleiv Skrevet

Hei Hanna er den beste legen jeg har hatt. Jeg gleder meg så mye til hun er tilbake jeg teler ned dagene til hun kommer tilbake. Jeg bruker henne som samtale person. Og hun lytter bare på meg det jeg har og si 😍 Det har jeg ikke hatt dette året. Så det har jeg savnet. Gleder meg 😍

Trygg og god

Lege: Hanna Helena Moldekleiv Skrevet

Hanna er en fantastisk lege! Hun tar seg god tid til å lytte og sjekke. Dersom hun ikke kjenner så mye til en sak føler jeg alltid at hun dobbeltsjekker med andre eller finner ut av det. Jeg føler at hun lytter til meg og tar meg seriøst, og at hun bryr seg og vil meg vel.
Gleder meg til hun kommer tilbake!

Trygg og sikker lege

Lege: Helle Tveit Håland Skrevet

Helle er en dyktig lege. Har henne som fastlege til meg selv og mine tre barn. Hun undersøker grundige og tar ting på alvor. Bl.a. Da sønnen hadde symptomer som kunne minne mer om omgangssyke enn blindtarmbetennelse, Og vi mistenkte blindtarmbetennelse på grunn av magesmertene, så ble han sjekket grundige og vi ble sendt til sykehuset. Og det var blindtarmen.

Respektløs.

Lege: Tatyana Fossen Skrevet

Har vært hos Tatyana Fossen ved noen annledninger nå. Jeg er sjokkert... Jeg føler hun blir mer og mer uprofesjonell for hver gang. Hun snakker nedlatende til meg. Hun virker sur og grinete. Hvis jeg stiller spørsmål ved noe hun sier, snakker hun nedlatende til meg å nærmest håner meg. Jeg kunne ramset opp mer. Men ønskre ikke gå inn på detalier, da det ikke fører med seg noe konstruktivt. Jeg sitter med et inntrykk at dette menneske burde ta seg et kurs i etikk. En lege bør møte pasienten med respekt.
Alle kan ha en dårlig dag.
Tatyana kan jo ha hatt en dårlig dag samtlige av dagene jeg har vært der. Men dette virker heller tvilsomt.
Håper flere med lik erfaring vil stå frem. Med fokus på adferden, kan det jo hende at den endres til det bedre... Slik adferd som hun har vist ovenfor meg, hører ikke hjemme på et legekontor... (ikke noen andre sted heller for den del).