Dr. Harfats Legekontor

Svarstadvegen 1 1925 Blaker

Siste vurderinger av behandlere ved Dr. Harfats Legekontor

En lege jeg dessverre ikke kan anbefale

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Denne legen er velmenende, men dessverre meget ustrukturert. En konsekvens av dette er at hun alltid er forsinket, og som hovedregel må man vente i 2- 3 timer eller mer før konsultasjon. Det er da ikke uvanlig at pasientene er inne hos henne i 1-2 timer. Jeg tror ikke dette skyldes at pasientene hennes er mye sykere enn pasientene hos andre leger i distriktet, og årsaken til den lange tidsbruken må da skyldes andre forhold. Min erfaring er at lite fokus på hvorfor pasienten er kommet til konsultasjonen, og mye utenomsnakk om alt og ingenting, er årsaken til den lange tidsbruken. I siste instans kan disse forholdene gå ut over sikkerheten for den enkelte pasient.

Bryr seg om pasienten

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Selv om man oftest må vente lenge etter tidspunkt for timeavtale er dette en lege det er verdt å vente på. For hun bryr seg om pasienten og forsøker (grundig) å finne ut hva som er årsaken til legebesøket før hun skriver ut resept..

Hun er veldig nøye og oppmerksom på det meste. Hun sender deg videre til bedre ekspertise om nødvendig

Lege: Razieh Harfat Skrevet

En må regne med ventetid, men det gjør ikke noe, da hun er veldig flink og verdt vente på!

God lege

Lege: Razieh Harfat Skrevet

En god lege som tar seg tid. Ikke bare tar hun seg tid, men jeg oppfatter henne som dyktig i jobben.

Ny, men åpenhjerteig og imøtekommende

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Ny fastlege i Skudenehsavn.

Hun har halvtimes konsultasjoner som standard og viser at hu ntar seg tid til hver enkelt pasient. Hun bruker dog noe mye tid på "utenomsnakk" men jeg trod ette er fordi hun ønsker å bygge tillitsforhold til den enkelte.