Dr. Harfats Legekontor

Telefonnummer63 82 81 7163 82 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Svarstadvegen 1 1925 Blaker

Siste vurderinger av Dr. Harfats Legekontor

Hun er en engel

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Hun er veldig grundig, omteksom, ansvarfull for yrket sitt, finne ut best løsning for deg, alltid med respekt for pasientene sine, jeg er fornøyd med henne, hun er en dyktig lege, kan anbefales😊😊😊

Ikke fornøyd.

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Hun roter bort mye tid på uvesentlig snakk om alt annet enn det som faktisk er reelt for deg som pasient. Tar hyppige prøver, men du må selv spørre om resultatene av disse hvis ikke blir det "glemt" i alt annet snakk. Føler meg ofte mere "syk" når jeg går ut enn når jeg gikk inn. Synes ikke hun hører etter når jeg snakker, har stort sett alltid et annet svar enn det som står i journalen din fra andre leger/spesialister noe som kan være frustrenrende til tider. Samtidig kan språkproblemer være en utfordring til tider.

Fantastisk lege!

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Jeg opplever henne som svært grundig. Hun er forberedt til konsultasjonen og bruker god tid. Dette medfører dessverre venting. Men når det er din tur, nyter du godt av den samme servicen som de som du ventet på.

Hun er nøye på å ta prøver, og den første legen jeg har opplevd som grundig forklarer hva prøvesvarene betyr

Legesekretæren hennes er et stort pluss!

Razieh Harfat er bare fantastisk.

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Razieh Harfat er den beste, mest omtenksomme legen skudenes har hatt. Hun er grundig og dyktig i jobben sin. Nå må pasientene ta seg sammen, og slutte og klage på ventetid. Hun tar seg tid til oss, og vil det beste for alle. Håper hun får forbli fastlegen vår i framtida også, og at ikke sytende pasienter jager henne ut. Hun er rett og slett makalaus og hjertegod.

En lege jeg dessverre ikke kan anbefale

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Denne legen er velmenende, men dessverre meget ustrukturert. En konsekvens av dette er at hun alltid er forsinket, og som hovedregel må man vente i 2- 3 timer eller mer før konsultasjon. Det er da ikke uvanlig at pasientene er inne hos henne i 1-2 timer. Jeg tror ikke dette skyldes at pasientene hennes er mye sykere enn pasientene hos andre leger i distriktet, og årsaken til den lange tidsbruken må da skyldes andre forhold. Min erfaring er at lite fokus på hvorfor pasienten er kommet til konsultasjonen, og mye utenomsnakk om alt og ingenting, er årsaken til den lange tidsbruken. I siste instans kan disse forholdene gå ut over sikkerheten for den enkelte pasient.