Dr. Harfats Legekontor

Svarstadvegen 1 1925 Blaker

Siste vurderinger av behandlere ved Dr. Harfats Legekontor

Dyktig og følger opp

Lege: Razieh Harfat Skrevet

En lege å stole på. Hun følger opp pasienten på en eksemplarisk måte. Henviser, søker opp eksperthjelp og avviser ingen spørsmål fra pasienten. Jeg har vært pasient hos henne i flere år. Et effektivt - og grundig - legekontor.

Tar pasienten på alvor

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Er veldig opptatt av å finne ut hva som feiler meg, føler meg både sett og hørt. Hun er dyktig og kunnskapsrik. Legesekretærer er en dyktig mann, syns det er betryggende å ha de som fastlegekontor. Alltid blid og imøtekommene.

Krass og lite forståelsesfull

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Denne legen er vanskelig å forholde seg til. Ventetiden har alltid vært over en time etter avtalt tid, og når jeg først kommer inn så tar det veldig lang tid på kontoret hennes også. Tiden går ofte med på snakk og meninger utenom det jeg kommer dit for. Jeg tror hun mener alt hun gjør godt, men jeg opplever henne som krass, lite forståelsesfull og høylytt. Ofte har jeg følt meg mer syk etter en time hos henne enn det jeg var da jeg kom. Men det skal sies at når hun har bestemt seg for at noen trenger spesialist (og hun ikke roter det til eller glemmer det), så gjør hun alt i sin makt for at pasientene hennes skal få rask hjelp. Helsesekretæren hennes er imidlertid en fantastisk hyggelig, kompetent og rolig mann, og har gjort det noe enklere å forholde seg til legekontoret.

Ekstremt treg.

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Venter gjerne flere timer for å få komme inn til legen. Ekstremt uproft. Bruker i tillegg veldig lang tid på å komme frem til en konklusjon, da hun ofte snakker om urelevante ting. Styr unna med mindre du må ha lege på Blaker.

Ansvarsfull og empatisk

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Hun tar pasienten på alvor og bruker god tid. Er hun usikker på symptomene, sender hun oss videre i systemet.
Vår lille familie føler oss veldig godt ivaretatt!