Dr. Harfats Legekontor

Svarstadvegen 1 1925 Blaker

Siste vurderinger av behandlere ved Dr. Harfats Legekontor

Krass og lite forståelsesfull

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Denne legen er vanskelig å forholde seg til. Ventetiden har alltid vært over en time etter avtalt tid, og når jeg først kommer inn så tar det veldig lang tid på kontoret hennes også. Tiden går ofte med på snakk og meninger utenom det jeg kommer dit for. Jeg tror hun mener alt hun gjør godt, men jeg opplever henne som krass, lite forståelsesfull og høylytt. Ofte har jeg følt meg mer syk etter en time hos henne enn det jeg var da jeg kom. Men det skal sies at når hun har bestemt seg for at noen trenger spesialist (og hun ikke roter det til eller glemmer det), så gjør hun alt i sin makt for at pasientene hennes skal få rask hjelp. Helsesekretæren hennes er imidlertid en fantastisk hyggelig, kompetent og rolig mann, og har gjort det noe enklere å forholde seg til legekontoret.

Ekstremt treg.

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Venter gjerne flere timer for å få komme inn til legen. Ekstremt uproft. Bruker i tillegg veldig lang tid på å komme frem til en konklusjon, da hun ofte snakker om urelevante ting. Styr unna med mindre du må ha lege på Blaker.

Ansvarsfull og empatisk

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Hun tar pasienten på alvor og bruker god tid. Er hun usikker på symptomene, sender hun oss videre i systemet.
Vår lille familie føler oss veldig godt ivaretatt!

Bruker lang tid

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Flink lege, men er veldig høylytt.
Bruker lang tid, ved at hun prater om alt annet enn det en kommer dit for.
Må belage seg på å sette av minst 2 timer hos henne.

Varm och kunnig

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Vi har dr Harfat som läkare för hela familjen, det är ett självklart val då hon är empatisk och duktig. Jag har alltid känt mig väl mottagen och oavsett situation, så har jag varit på bättre humör när jag går därifrån än när jag kom dit. Jag anbefaler henne på det varmaste!