Dr. Harfats Legekontor

Svarstadvegen 1 1925 Blaker

Siste vurderinger av Dr. Harfats Legekontor

Dyktig og samvittighetsfull

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Takket være hennes spontane reaksjon på mitt ønske om resept på en medisin jeg fikk av en annen lege, unngikk jeg sannsynligvis å få langvarige komplikasjoner med kols og kreftbehandling. Det at jeg liker denne legen er at hun har en medmenneskelighet som er sjelden blant mennesker idag. Jeg opplever henne som en hønemor som passer på kyllingene sine. Og så har hun en sekretær som er på lik linje med henne. Jeg kan absolutt anbefale dette legekontoret.

Vær så snill styr unna..

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Denne legen lytter ikke, bryr seg ikke og er ikke i stand til å føre en pedagogisk samtale med sine pasienter.

Denne legen er ikke særlig hyggelig. Hun blir sint om du har egne meninger om sykdommen din og overkjører istedenfor å lytte. Hun er også veldig rask til å få deg til å føle deg tom og trist når du går ut igjen.

Jeg følte meg rett og slett ikke tatt på alvor i det hele tatt, og kan si at hun nærmest var frekk og ufin mot meg da jeg la ut om problemet mitt på en ordentlig og seriøs måte.

DENNE LEGEN HAR STORE VANSKLIGHETER MED SPRÅKET, så man havner ofte i diskusjon fordi hun ikke skjønner og ikke er i stand til å la pasienten snakke. Hun skal ha det siste ordet og hadde overhodet ingen respekt for meg men var veldig nedlatende.

Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen som helst! Jeg føler meg ekstremt krenket etter å ha vært hos hun og jeg ønsker ingen er lignende opplevelse.

Ikke fornøyd.

Lege: Razieh Harfat Skrevet

legen er velmenende. Men ekstremt surrete og roter bort prøvesvar og får ofte timer også blir de avlyst i siste liten av assistenten huns. Er generelt mye problemer og får veldig dårlig service via telefon.
Assistenten virker som regel irritert og skylder ofte på pasient for problemet når de har glemt noe.
Betalt for 2 konsultasjoner nå hvor den første fikk jeg ikke prøvesvarene mine fordi legen ikke så ordentlig på skjermen og mente prøvene ikke var tatt, mens andre gang fikk jeg sykemelding men lege GLEMTE å sende det inn så jeg fikk problemer med arbeidsgiver. Anbefales dessverre ikke når det blir mye rot.
Kan helder ikke holde på å sette opp timer også avlyse de 2 timer før som dessverre har skjedd fler ganger.

Hun er en engel

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Hun er veldig grundig, omteksom, ansvarfull for yrket sitt, finne ut best løsning for deg, alltid med respekt for pasientene sine, jeg er fornøyd med henne, hun er en dyktig lege, kan anbefales😊😊😊

Ikke fornøyd.

Lege: Razieh Harfat Skrevet

Hun roter bort mye tid på uvesentlig snakk om alt annet enn det som faktisk er reelt for deg som pasient. Tar hyppige prøver, men du må selv spørre om resultatene av disse hvis ikke blir det "glemt" i alt annet snakk. Føler meg ofte mere "syk" når jeg går ut enn når jeg gikk inn. Synes ikke hun hører etter når jeg snakker, har stort sett alltid et annet svar enn det som står i journalen din fra andre leger/spesialister noe som kan være frustrenrende til tider. Samtidig kan språkproblemer være en utfordring til tider.