Razieh Harfat

Dr. Harfats Legekontor

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Razieh Harfat er en av 15 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Razieh Harfat

Vær så snill styr unna..

Denne legen lytter ikke, bryr seg ikke og er ikke i stand til å føre en pedagogisk samtale med sine pasienter.

Denne legen er ikke særlig hyggelig. Hun blir sint om du har egne meninger om sykdommen din og overkjører istedenfor å lytte. Hun er også veldig rask til å få deg til å føle deg tom og trist når du går ut igjen.

Jeg følte meg rett og slett ikke tatt på alvor i det hele tatt, og kan si at hun nærmest var frekk og ufin mot meg da jeg la ut om problemet mitt på en ordentlig og seriøs måte.

DENNE LEGEN HAR STORE VANSKLIGHETER MED SPRÅKET, så man havner ofte i diskusjon fordi hun ikke skjønner og ikke er i stand til å la pasienten snakke. Hun skal ha det siste ordet og hadde overhodet ingen respekt for meg men var veldig nedlatende.

Jeg vil ikke anbefale denne legen til noen som helst! Jeg føler meg ekstremt krenket etter å ha vært hos hun og jeg ønsker ingen er lignende opplevelse.

Ikke fornøyd.

legen er velmenende. Men ekstremt surrete og roter bort prøvesvar og får ofte timer også blir de avlyst i siste liten av assistenten huns. Er generelt mye problemer og får veldig dårlig service via telefon.
Assistenten virker som regel irritert og skylder ofte på pasient for problemet når de har glemt noe.
Betalt for 2 konsultasjoner nå hvor den første fikk jeg ikke prøvesvarene mine fordi legen ikke så ordentlig på skjermen og mente prøvene ikke var tatt, mens andre gang fikk jeg sykemelding men lege GLEMTE å sende det inn så jeg fikk problemer med arbeidsgiver. Anbefales dessverre ikke når det blir mye rot.
Kan helder ikke holde på å sette opp timer også avlyse de 2 timer før som dessverre har skjedd fler ganger.

Hun er en engel

Hun er veldig grundig, omteksom, ansvarfull for yrket sitt, finne ut best løsning for deg, alltid med respekt for pasientene sine, jeg er fornøyd med henne, hun er en dyktig lege, kan anbefales😊😊😊

Ikke fornøyd.

Hun roter bort mye tid på uvesentlig snakk om alt annet enn det som faktisk er reelt for deg som pasient. Tar hyppige prøver, men du må selv spørre om resultatene av disse hvis ikke blir det "glemt" i alt annet snakk. Føler meg ofte mere "syk" når jeg går ut enn når jeg gikk inn. Synes ikke hun hører etter når jeg snakker, har stort sett alltid et annet svar enn det som står i journalen din fra andre leger/spesialister noe som kan være frustrenrende til tider. Samtidig kan språkproblemer være en utfordring til tider.

Fantastisk lege!

Jeg opplever henne som svært grundig. Hun er forberedt til konsultasjonen og bruker god tid. Dette medfører dessverre venting. Men når det er din tur, nyter du godt av den samme servicen som de som du ventet på.

Hun er nøye på å ta prøver, og den første legen jeg har opplevd som grundig forklarer hva prøvesvarene betyr

Legesekretæren hennes er et stort pluss!