Joshua Adam Haldorsen Kalla

Autorisasjon (2009)

Vestby Legesenter Telefonnummer64 95 27 3364 95 27 ...
Vestheimveien 33 1540 Vestby
Joshua Adam Haldorsen Kalla er en av 17 fastleger i Vestby

Siste vurderinger av Joshua Adam Haldorsen Kalla

Arrogant og slem

Som mange andre ble jeg Joshuas pasient etter at min forrige gikk av med pensjon flere år siden. Han virker svært ufornøyd med jobben sin og han er ikke en jeg er komfortabel å dele sensitiv informasjon med eller stole på. Noen år tilbake måtte jeg henvises til en epilepsispesialist for å kunne kjøre til jobb, dette var han unødvendig kverrulant om og treg med og jeg gikk tilslutt til privatlege. Under mitt siste besøk ble jeg, i min opplevelse, belært om hvordan å håndtere min pollenallergi og ble sarkastisk spurt av Joshua "should I continue" når jeg brøt inn med et innspill. Jeg har kun hatt dårlige opplevelser med han og jeg har bestemt å bytte fastlege.

synd

Dr kalle har egen type pasiet behandlig som er unna typisk norsk, i steden for behandlig, sier bare sine tanker og menninger.
sur i arbeids plasen sin og for litte kunneskap og gidder ikke det han må gjøre.
prate måten hans paser ikke
en lege.

Beste fastlegen!!

Kalla er den beste legen jeg har truffet. Han er utrolig nøye, interessert, faglig flink, ikke redd for å sende videre til spesialist, profesjonell og har humor. Er fantastisk flink med barn og ungdommer. Stoler 100% på han, fordi han er så grundig og engasjert. Han er direkte og ærlig. Alltid forståelsesfull, både når det gjelder fysiske og psykiske plager. Vil aldri bytte fastlege! Alltid koselig å treffe hun som jobber på kontoret også! Hun er alltid blid og hyggelig!

Meget dårlig fastlege

Tar ikke telefonen, sen hver legetime,hører ikke på hva pasienten. Anbefaler IKKE å bruke denne legen

Kunnskapsrik og arrogant

Jeg har hatt som fastlege i noen år, (uten at jeg har flydd ned dørene hans).
De gangene jeg har brukt hans tjenester har han stort sett kommet opp med brukbare løsninger etter min mening.
Dessverre for Kalla fremstår han som "oven i fra og ned", og en som kanskje ikke liker jobben sin så godt.

Jeg opplevde han som en som ikke lyttet så godt til hva jeg hadde å si, men kun gikk etter egne meninger.
(Det er kanskje greit, så lenge jeg ikke skal gifte meg med han.)